مناطق آزاد

تقدیر امام جمعه از حمایت های مجدانه سازمان برای ساخت مدارس در کیش

تقدیر امام جمعه از حمایت های مجدانه سازمان برای ساخت مدارس در کیش

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در آئین کلنگ زنی دو مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه متوسطه دوره اول و دوم که با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش جمعه ۲۳ دی در شهرک صدف فاز ۷ برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: مدرسه سازی یک عمل خداپسندانه و ارزشمند است که ما در این روز مبارک به همت خیرین مدرسه ساز شاهد کلنگ زنی دو مدرسه در جزیره کیش هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، در خصوص ظرفیت ها و امکانات جزیره کیش و تامین مدارس مورد انتظار این منطقه، اظهار داشت: امید است با درایت، تلاش و همراهی مسوولان سازمان و بخش خصوصی گام های موثری در راستای تقویت و ارتقاء سطح فضاهای آموزشی جزیره کیش برداریم.

امام جمعه کیش در پایان سخنان خود به اهمیت نقش خیران مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: همت و اقدامات ارزشمند خیرین تا ابد جاری و ماندگار است.

لازم به ذکر است این دو مدرسه در زمینی به مساحت ۴۳۳۵ مترمربع همراه با یک زمین ورزشی سرپوشیده با امکاناتی نظیر نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه به همت بانوی خیر مدرسه ساز حمیرا جهان خواه و عباس احمدی ساخته خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا