آذربایجان غربی

لزوم حمایت رسانه‌های آذربایجان‌غربی از کالای ایرانی

 به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان،اظهار داشت:رعایت قانون و عمل به آن یکی از اساسی‌ترین وظیفه مردم و مسئولان است و در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توجه به مواد قانونی ضروری است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر فعال‌شدن کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان‌ها، گفت: در این کمیسیون باید به زمینه‌ها و فرصت‌های ایجاد اشتغال در مناطق مرزی توجه ویژه شود.

مصطفوی با اشاره به روند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در استان، افزود: این امر از طریق سازمان جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد و لازم است روند پلاک‌گذاری این ادوات در استان سرعت یابد. 

وی با بیان وظیفه رسانه‌ملی و رسانه‌ها در معرفی کالاهای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر ایرانی است و امیدواریم با افزایش تولید کالاهای با کیفیت ایرانی در حوزه‌های مختلف و اقبال بیشتر مردم به خرید این کالاها ورود کالای قاچاق به کشور کاهش یابد. 

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در برخود قاطع با تهیه و توزیع کالاهای قاچاق در استان گفت: باید همه مردم و دستگاه های اجرای دست به دست هم دهند تا از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا