اخبار ورزشی

دخه‌آ در رادار بایرن مونیخ

دخه‌آ در رادار بایرن مونیخ

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، با جدایی الکساندر نوبل از بایرن مونیخ که با قرارداد قرضی یک ساله راهی اشتوتگارت شد و با توجه به اینکه یان زومر در آستانه پیوستن به اینتر با قراردادی قطعی است، مدیران بایرن مونیخ جذب یک دروازه‌بان جدید را در اولویت‌های خود در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری قرار داده‌اند.

مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها که در جریان تعطیلات زمستانی از ناحیه پا دچار شکستگی شد، اخیراً به تمرینات این تیم بازگشت اما گفته می‌شود او هنوز به آمادگی کامل نرسیده و احتمالاً بازی با وردربرمن در هفته او فصل جدید بوندس‌لیگا را از دست خواهد داد برای همین جذب دروازه‌بان جدید ضرورت دارد.

دروازه‌بان بایرن مونیخ راهی اشتوتگارت شد

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ داوید دخه‌آ که اخیراً به حضور ۱۲ ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد، تازه‌ترین نامی است که به لیست دروازه‌بانان مدنظر بایرنی‌ها اضافه شده است. سران باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهند از مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان اسپانیایی شرایط او را پرس‌و‌جو کنند و بررسی کنند که آیا دخه‌آ مایل به پبوستن به جمع باواریایی‌ها است یا خیر.

طبق این گزارش؛ بایرن مونیخ وضعیت وویچخ شزنی را هم زیرنظر دارد اما یوونتوس تمایلی به فروش دروازه‌بان لهستانی‌اش ندارد که دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا