قم

هیأت اندیشه‌ورز دانشجویی در قم تشکیل می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از قم، نشست صمیمی استاندار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، دبیر کمیسیون دانشجویی استانداری و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی و دیگر مسئولین، شب گذشته در سالن اجتماعات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد.

سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم در این جلسه اظهار کرد: ما در استانداری آماده ایم تا نقطه نظرات نمایندگان دانشجویی را بشنویم و با کمک خود شما مشکلات و دغدغه های منطقی مورد نظرتان را حل کنیم ، نه تنها در استانداری بلکه در نهاد های مختلف استان و حتی کشور باید از ظرفیت گروه های فعال مردمی استفاده کنیم. در نظام جمهوری اسلامی نباید بین مردم و مسئولین فاصله ای باشد اگر تا به الان هم این فاصله وجود داشته اتفاق بدی بوده است.

وی عنوان کرد: مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو را به نمایندگان تشکل های داشنجویی تبریک عرض می‌کنم و بسیار خرسندم که امروز با شما جوانان انقلابی و فعال استان قم دیدار کردم.

استاندار قم افزود: نشستی که امروز برگزار کردیم برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان کافی نیست بلکه باید تعداد نشست‌ها و جلسات متعددی را برگزار کنیم تا بتوانیم با قشر دانشجو ارتباط داشته باشیم؛ در روزها و هفته‌های آینده حتما برای بازدید از مراکز آموزشی به دانشگاه خواهم آمد تا از نزدیک با مشکلات و موضوعات آشنا شوم.

وی در ادامه افزود: ما از شما توقع مطالبه‌‎گری منطقی داریم، به همین علت تصمیم گرفته‌ایم طرح تاسیس هیئت اندیشه ورز دانشجویی را در برنامه‌های آینده‌مان قرار دهیم و این امید را به شما دانشجویان می‌دهیم که به زودی از بین نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، هیئتی به زودی تشکیل می‌شود.

شاهچراغی در رابطه با ظرفیت‌های انسانی استان قم گفت: شهر ما از نظر ظرفیت های انسانی بی نظیر است. افراد موفق بسیاری در تخصص های مختلف وجود داشته و دارند که بعد از به کار آمدن دولت انقلابی از این افراد در موضوعات مختلف در سطح  کشور استفاده شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا