اردبیل

توزیع عادلانه اعتبارات در دستور کار شورای شهر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر اردبیل شامگاه امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ساختمان شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد.

صدیف بدری در این جلسه با تاکید بر تدوین برنامه چهار ساله اردبیل، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌ها، توزیع عادلانه اعتبارات و خدمات شهری باید در جهت جلب رضایت عمومی در اولویت کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل و مشکلات ساخت و ساز در زمین‌های قولنامه‌ای پرداخت و گفت: طرح و تدوین قانونی که بتواند در کاهش این مشکلات تاثیر داشته باشد باید در مجلس مطرح و راهکارهای آن بررسی شود که در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود فضای سبز یکی از دغدغه‌های شهروندان اردبیلی است، بیان کرد: تبدیل پادگان ارتش به فضای سبز باید در دستور کار اعضای شورا شهر اردبیل قرار گرفته و در جهت اجرایی شدن این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از ایثارگری‌های آتش‌نشانان اردبیل، تصریح کرد: امروزه آتش نشانی‌ها باید به تجهیزات و ملزومات روز دنیا مجهز شوند و وجود این تجهیزات رابطه مستقیم با جان شهروندان دارد و نباید نسبت به این مسأله کوتاهی شود.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به امکانات آتش نشانی اردبیل، تاکید کرد: امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل به عنوان شهرداری کلانشهری که در حال توسعه و رشد ساخت و ساز است، حتی در بخش‌هایی در بحث لباس و تجهیزات اولیه نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

شهردار اردبیل گفت: از نماینده محترم اردبیل درخواست داریم تا در ارتباط با ارزش افزوده هم که یکی از مهم‌ترین بحث‌های این روزهای شهرداری است، تصمیمات لازم را با کمک سایر نمایندگان در مجلس اتخاذ نمایند و امور مالیاتی در کشور باید با شفافیت بیشتر نسبت به تعیین ارزش افزوده و تعیین سهم شهرداری‌ها اقدام نماید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا