فارس

شهرستان‌های نوبنیاد در فارس دیده شوند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: سفر هیأت دولت به استان‌ها دارای محاسنی است که از جمله آنها می‌توان به حضور در کنار مردم و شنیدن درد دل و حرف و خواسته‌های مردم اشاره کرد که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم گیری‌های دولت بسیار موثر است اشاره کرد.

وی افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان فارس، بیشتر شامل پروژه‌های کد دار و نیمه تمام بود که ضمن موثر بودن، تا حدودی ناعادلانه بود و امیدواریم دولت متوجه این موضوع باشد.

طهماسبی اظهار داشت: در نظر گرفتن سلایق مختلف و وابستگی افراد به دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها، گاهی تصمیم‌گیری ها را دچار مشکل می‌کند و به نظر بنده باید بودجه اختصاص یافته به استان بین تمام شهرستان‌ها، با رعایت عدالت و به تناسب جمعیت و با توجه به مشکلات هر شهرستان در ۳۶ شهرستان، تقسیم شود تا ارزشی و مردمی بودن دولت نمود واقعی داشته باشد و رضایتمندی مردم نیز بیش از پیش باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های نی‌ریز استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در پایان با گلایه از تصمیم‌گیران و اعمال برخی سلایق بدون اطلاع رئیس جمهور در مصوبات سفر بیان داشت: ما نامی از برخی شهرستان‌های جدیدالتاسیس که در سال ۹۸ ایجاد شدند در لیست مصوبات سفر ندیدیم و این نوعی بی عدالتی بود که لازم است مسؤولان ستاد سفر و مسؤولان استان به آن توجه کنند.

انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا