گیلان

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کرونایی آستارا

به گزارش برگزیده های ایران از آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر کمک‌های مؤمنانه بالغ‌بر یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هفت‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان کرونایی توزیع شد. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا ارزش ریالی هر بسته را ۵ میلیون ریال دانست و گفت: برنج، مرغ، عدس، ماکارونی و روغن مایع ازجمله اقلامی هستند که در قالب رزمایش مؤاسات، توسط گروه‌های جهادی، هیأت‌امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و خیرین خریداری شده است. 

وی توزیع این مقدار بسته معیشتی در بین نیازمندان کرونایی را به مناسبت سال‌روز شهادت حضرت فاطمه (س) و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: هم‌چنین به نیت این بانوی بزرگوار بالغ‌بر دوهزار پرس غذای گرم توسط مساجد و پایگاه‌های مقاومت پخت و در بین مردم توزیع شد. 

به گزارش فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از ویروس منحوس کرونا اجرای رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه با هدف هم‌دلی و کمک به نیازمندان و فقرا در دستور کار ستاد نمازجمعه، سپاه و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی قرار گرفت. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا