اصفهان

مخاطب بسیج همه مردم هستند/ انقلاب روز به روز بالنده‌تر می‌شود

به گزرش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار مجید خراسانی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه اصفهان بیشترین شهید را تقدیم راه اسلام کرد، اظهار داشت: این مکتب که نمود آن سرداران بزرگی چون شهید کاظمی و شهید خرازی هستند تداعی‌کننده این است که تا آخرین قطره در راه دفاع از آرمان‌های اسلام می‌ایستیم و جان می‌دهیم و دست از ارزش‌ها برنمی‌داریم.

وی با اشاره به علاقه شدید شهید سلیمانی به شهید کاظمی و همچنین پیشینه اصفهان در انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: انتظار از کل استان است که در دهه آینده مثل ۴۰ سال گذشته در همه عرصه‌ها اسوه باشد.

خراسانی با اشاره به توطئه‌های دشمن در برابر انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: دشمن برای ساقط شدن انقلاب روزشماری می‌کند؛ ولی به کوری چشم‌ دشمن و بهای خون شهدا انقلاب پایدار مانده است و روز به روز بالنده‌تر می‌شود و به همین خاطر باید به شهدا افتخار کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه چشم‌انداز گام دوم، تمدن‌سازی اسلامی است، تصریح کرد: در ابتدای گام دوم با امید به ظهور، خود را معطل تشریفات نکنیم و بدانیم مسؤولیت ما سنگین است و خود را برای زمینه‌سازی ظهور آماده کنیم.

وی ادامه داد: مخاطب بسیج آحاد مردم هستند و لذا در عین رعایت مرزبندی‌ با دشمنان، لازم است مخاطب ما همه مردم باشند و بنابراین باید در جذب حداکثری تلاش کنیم.

خراسانی گفت: وقتی نگاه ما حفظ انقلاب است یکی از اهداف آن می‌شود که نخبگان بسیج برای مشکلات جامعه طرح داشته باشند؛ زیرا به دریای استعدادهای مردمی متصل هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به نقش معنویت در نجات جامعه، تصریح کرد: اخلاق محوری عمده راه جذب افراد به سمت اسلام بوده است و اخلاص شهدا نیز عامل جذب افراد به آ‌ن‌ها شد و به همین دلیل باید اخلاق محوری و اخلاص سرلوحه کار بسیج باشد.

وی ادامه داد: سند اعتلای بسیج معادل همان گام دوم انقلاب است و هدف آن تحقق همه اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا