علمی و فناوری

لحظه شماری برای عرضه انگشتر عجیب سامسونگ/ عکس

لحظه شماری برای عرضه انگشتر عجیب سامسونگ/ عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده، سامسونگ مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 را با نمایش ظاهر محصول جدیدی موسوم به «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) به پایان رساند، اما اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر نشد. حالا یکی از مدیران این غول فناوری کره‌ای اعلام کرده است که این محصول سلامتی جدید در نیمه دوم ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش دیجیاتو «دنیل سئونگ»، مدیر جهانی واحد محصولات پوشیدنی و IoT سامسونگ، در صفحه لینکدین خود تأیید کرد که این شرکت در نیمه دوم ۲۰۲۴ محصولات پوشیدنی جدیدی در حوزه سلامت و تندرستی عرضه می‌کند. برهمین‌اساس می‌توان انتظار داشت که گلکسی رینگ تا پایان ۲۰۲۴ معرفی و عرضه شود.

سامسونگ در نیمه دوم ۲۰۲۴ گلکسی رینگ را عرضه می‌کند

با توجه به اینکه سامسونگ احتمالاً حساب ویژه‌ای روی حلقه هوشمند خود باز کرده است، بعید به‌نظر می‌رسد که این دستگاه بدون رویداد معرفی شود؛ بنابراین این محصول می‌تواند در رویداد بعدی سامسونگ، یعنی هم‌زمان با معرفی گلکسی زد فولد ۶ و واچ ۷ از راه برسد.

لحظه شماری برای عرضه انگشتر عجیب سامسونگ/ عکس

اگرچه هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که این رویداد چه زمانی برگزار خواهد شد، اما با توجه به سابقه این شرکت، باید در پنجره زمانی ماه ژوئیه تا سپتامبر (مرداد تا شهریور) منتظر برگزاری این مراسم باشیم. حلقه سامسونگ اخیراً در اپلیکیشن Good Lock این شرکت نیز دیده شده بود؛ بنابراین واضح است که سامسونگ مشغول کار روی این محصول است تا آن را برای عرضه به بازار آماده کند.

طبق شایعات، گلکسی رینگ در چندین اندازه با حداکثر سایز ۱۳ عرضه می‌شود و فوق‌العاده سبک است. این دستگاه همچنین باید سه پرداخت ظاهری متفاوت داشته باشد و از حسگرهای گوناگونی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و غیره پشتیبانی کند.

البته سامسونگ هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات را تأیید نکرده است. درنتیجه باید منتظر بمانیم تا با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی Galaxy Ring، اطلاعات بیشتری دراین‌باره منتشر شود.

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا