هرمزگان

توقیف ۷۰فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آب‌های هرمزگان/ ۹۲ متهم در این مدت دستگیر شدند

توقیف ۷۰فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آب‌های هرمزگان/ ۹۲ متهم در این مدت دستگیر شدند

به گزارش برگزیده های ایران، «سروان مهرداد رامش جان»، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در این یگان در کنار گستردگی نوارساحلی هرمزگان، برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور، بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آب‌های تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبود و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی افزود: تاپایان آذرماه سال جاری ۷۰ فروند شناور صیادی متخلف و ۱۶ فروند شناور بی هویت توقیف شده است.

رامش جان با بیان اینکه برای کلیه شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است گفت: این میزان توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان پس از تشکیل پرونده به کمیسیون تخلفات شیلات هرمزگان و یا برحسب نیاز به دستگاه قضا معرفی شده اند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان کشف ۷۱ جفت تخته ترال قایق، ۶۵ دستگاه تور ترال قایق، سه جفت تخته ترال لنج، یک دستگاه تور ترال لنج، ۸ دستگاه پرساین و هزار و ۲۱۳طاقه تور منوفلامنت را از مهمترین کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در نه ماه نخست سال جاری خواند.

سروان رامش جان با اشاره به دستگیری ۹۲ نفر متهم در این مدت گفت: بیش از ۴۰ پرونده به کمیسون تخلفات صید و صیادی معرفی شده و بخشی نیز به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا