اخبار روز

بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری در محکومیت رفتار غیرورزشی یک ورزشکار/ کمیته پیشکسوتان منحل شد

بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری در محکومیت رفتار غیرورزشی یک ورزشکار/ کمیته پیشکسوتان منحل شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، مواضع فدراسیون وزنه‌برداری همسو با مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این فدراسیون ضمن در نظر گرفتن محرومیت مادام‌العمر حضور در کلیه اماکن ورزشی برای ورزشکار خاطی (مصطفی رجایی)، سرپرست تیم اعزامی (حمید صالحی‌نیا) را نیز از سمت خود برکنار کرد و پس از بررسی‌های بیشتر، با کلیه خاطیان نیز برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

بی‌شک مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا فدراسیون وزنه‌برداری با پیروى کامل از آرمان‌هاى امام راحل(ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به‌رسمیت نمی‌شناسند و آن را به‌عنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

کمیته پیشکسوتان وزنه‌برداری منحل شد

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون در خصوص حواشی پیش‌آمده در مسابقات پیشکسوتان جهان گفت: حواشی پیش‌آمده قطعاً از نظر فدراسیون غیر قابل قبول و غیر قابل بخشش است. مواضع جمهوری اسلامی اولویت اصلی این فدراسیون است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این اتفاق غیر قابل بخشش با خاطیان برخورد جدی صورت گرفت و ورزشکار خاطی به‌صورت مادام‌العمر محروم شد و پس از بررسی‌های بیشتر با کلیه خاطیان هم برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه از این پس کلیه فعالیت‌های کمیته پیشکسوتان منحل خواهد شد.

او در پایان گفت: ضمن عذرخواهی از رهبر انقلاب، خانواده شهدا و همه مردم ایران قطعاً در خانواده وزنه‌برداری دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نخواهیم بود.

به گزارش برگزیده های ایران در جریان مسابقات پیشکسوتان جهان ورزشکار ایران مصطفی رجایی در رده دوم و ورزشکار رژیم صهیونیستی در رتبه سوم ایستاد، این دو بعد از مراسم اهدای مدال با یکدیگر به خوش‌وبش پرداختند و عکس یادگاری گرفتند.

۲ بانوی وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی جدا شدند

 

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا