اخبار ورزشی

کاراته قهرمانی جهان| بهمنیار پنجمین حذف شده ایران در روز دوم

کاراته قهرمانی جهان| بهمنیار پنجمین حذف شده ایران در روز دوم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، روز دوم بیست و پنجمین دوره کاراته قهرمانی جهان، امروز(چهارشنبه – ۳ آبان ماه) در شهر بوداپست کشور مجارستان برگزار شد و پنج نماینده کاراته ایران از دور مسابقات کنار رفتند و فاطمه سعادتی نیز به دیدار رده‌بندی راه یافت.

کاراته قهرمانی جهان| سعادتی به دیدار رده‌بندی رسید

 

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار به مصاف الکساندرا میهایلوا از لتونی رفت که این دیدار پس از تساوی یک-یک با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. او در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب یورگلیس سالازار از ونزوئلا شد.

با شکست کاراته‌کا ونزوئلایی در دیدار نیمه‌نهایی و عدم صعود به دیدار فینال، بهمنیار پنجمین حذف شده کاراته کشورمان در رقابت‌های امروز لقب گرفت. پیش از او، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن ۶۷- کیلوگرم، سامان عدالتی در وزن ۷۵- کیلوگرم و آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفته بودند و فاطمه سعادتی نیز در وزن ۵۵- کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافته بود.

روز گذشته نیز مهدی خدابخشی فینالیست شد و سجاد گنج‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت. مبینا حیدری، لیلا برجعلی، مهسا افسانه و محمدصدرا شیدزی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و ۱۴۹ کاراته‌کا از ۱۱۳ کشور جهان از ۲ تا ۷ آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا