سمنان

مسابقه کتاب‌خوانی «استاد عشق» در استان سمنان برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی «استاد عشق» در استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در تشریح نحوه برگزاری کتاب‌خوانی «استاد عشق» در استان سمنان گفت: یازدهمین دوره از این مسابقه با محوریت کتاب فرنگیس، اثر برگزیده جایزه کتاب سال دفاع مقدس که به روایت خاطرات فرنگیس حیدرپور می‌پردازد و نوشته مهناز فتاحی است که از سوی انتشارات سوره مهر منتشرشده است.

وی افزود: این مسابقه از سوی انجمن رسالت قلم سرخه و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های سمنان و سرخه برگزار می‌شود.

محمد طاهریان درباره اهداف برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی، گفت: یازدهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «استاد عشق»، باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، ایجاد انگیزه مطالعه در مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان از اهداف برگزاری این رقابت است.

طاهریان در خصوص برگزاری این رقابت نیز افزود: شرکت در این مسابقه به صورت حضوری خواهد بود و علاقه‌مندان پس از تهیه کتاب فرنگیس از کتابخانه های منتخب و مراکز فروش و مطالعه آن در آزمون یازدهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «استاد عشق» که به‌طور هم‌زمان ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سالن امام خمینی (ره) سپاه ناحیه سرخه و سالن اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

گفتنی است یک جایزه ۴۰ میلیون ریالی، یک جایزه ۳۰ میلیون ریالی، یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی و ده‌ها جایزه ده، پنج و سه میلیون ریالی ازجمله جوایز این مسابقه است.

فرنگیس حیدرپور زنی شجاع و اهل یکی از روستاهای کرمانشاه بود که در زمان حمله نیروهای عراقی به خاک ایران توانست نیروهای دشمن را اسیر و زمین گیرکند.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا