کردستان

تک‌تک کردهای عراق قدردان شهید سلیمانی هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روایت است، پیامبر مکرم اسلام به حضرت زهرا فرمود «دختر من خدا بر تو درود می‌فرستد و خدا به تو می‌گوید هرچه می‌خواهی بخواه»، حضرت زهرا فرمود همین قدر که من در خدمت پروردگار متعالی هستم، نماز می‌خوانم، روزه می‌گیریم، به فقرا کمک می‌کنم، کافی است، دیگر درخواستی ندارم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه افزود:‌ بعضی وقت‌ها نیاز نیست برای انسان به خاطر گناه بلا نازل شود همین که نمی‌توانند در چنین مجالسی که برای شهدا بپا می‌شود شرکت کنند و محبت اهل بیت را در دلشان داشته باشند، بزرگترین تنبیه است.

وی خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از شهدا داریم و کسانی که با شهید و شهادت و برپایی چنین مجالسی مخالفت می‌کند حق ندارد حضور در مسجد ندارد.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در این مکان جمع هستند دوستدار شهدا و اهل بیت و دعوت شدگان اهل بیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: شهید سلیمانی کردهای عراق را از شر غده‌ای سرطانی به نام داعش نجات داد و امروز تک‌تک مردم کرد عراق قدردان شهید سلیمانی هستند.

به گفته حجت‌الاسلام پورذهبی، کردستان خطه خون و شهداست که مردم آن ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: لقا الله چیزی بود که شهدا پیگیر آن بودند و امیدواریم همه ما پیروان راستین اهل بیت، دین و شهدا باشیم.

وی با تاکید براینکه شهدا در هر کسوت و لباسی که هستند باید رانده شوند، گفت:‌ مردم فهیم و ولایت‌مدار کردستان همواره رهروان راه شهدا بوده و هستند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا