اجتماعی

تلاش برای رفع اختلال سامانه سماح تا عصر امروز

تلاش برای رفع اختلال سامانه سماح تا عصر امروز

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، از چهارم مرداد که ثبت‌نام در سامانه سماح به آدرس Samah.haj.ir  برای متقاضیان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد، تاکنون بسیاری از افراد نسبت به وجود مشکلاتی در روند ثبت نام گلایه داشتند اما این مشکلات به تدریج و با ایجاد تغییراتی در سامانه سماح، برطرف شد.

به تازگی نیز مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با برگزیده های ایران از ایجاد تغییراتی برای افزایش ظرفیت پذیرش روزانه کاربران در سامانه سماح خبر داده بود اما ظاهرا در روند تحقق این امر، اختلالی در سامانه سماح رخ داده است. 

مهران فرشید در این باره، اعلام کرده است که اختلال در سماح از روز گذشته به دلیل مشکلات فنی و تغییراتی که الزاماً باید در سیستم اعمال می‌شد، رخ داده و موجب قطع شدن مقطعی سامانه شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت ضمن عذرخواهی از زائران گفت: این مشکل از سمت ما بوده و در حال برطرف آن هستیم، امیدواریم پیش از ساعت ۱۷ این مشکلات برطرف شود.

پاسخ به ۲ مشکل اصلی متقاضیان ثبت‌نام اربعین در “سامانه سماح”

وی افزود: سعی کرده‌ایم مشکل ترافیک ورودی سامانه را مدیریت کنیم البته بخشی از مشکل به این دلیل بوده اما بخش دیگر مشکل مربوط به موضوعات فنی است که در حال برطرف کردن آن هستیم. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا