اخبار روز

رئیسی: دستگاه‌های مسئول با تولیدکنندگان ارتباط منظم داشته باشند

رئیسی: دستگاه‌های مسئول با تولیدکنندگان ارتباط منظم داشته باشند

– اخبار سیاسی –

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، با اشاره به دیدارهای دو روز گذشته خود با اهالی رسانه گفت: این دیدارها و بازدید از رسانه ملی به‌بهانه قدردانی از اصحاب خبر و به‌ویژه افرادی بود که در قاب تصویر حضور ندارند، اما در جریان تهیه و انتشار اخبار زحمات زیادی متحمل می‌شوند.

رئیسی: حضور ایران اسلامی همواره امنیت‌ساز بوده/ شهید این قدرت را دارد تا جاهلیت مدرن را برملا کند
وی افزود: دشمن تلاش دارد با تصویرسازی‌های ناصحیح ایمان و امید جامعه را تضعیف کند و در مقابل، دولت و رسانه‌ها وظیفه دارند در میدان اقدام و عمل و در عرصه تبیین و تنویر ضمن خنثی‌سازی طراحی‌های دشمن، «ایمان و امید» جامعه را تقویت کنند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی، برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.

توصیه دیگر رئیس جمهور به مسئولان این بود که سیاست‌های تولید را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که هم از «تولیدکنندگان» حمایت مناسب به‌عمل آید و هم به «مصرف‌کنندگان» اجحافی روا داشته نشود.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری ۱۸ مرداد به نام «بزرگداشت شهدای مدافع حرم» با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و به‌ویژه شهدای حریم و حرم، گفت: یکی از راه‌های اصلی حفظ حرمت خون شهدا رسیدگی به امور مردم است. مسئولان باید همواره در راستای «ستاندن داد و خواسته‌های مردم» و «بر محور انصاف» عمل کنند و خود را در مقابل خدا و مردم پاسخگو بدانند.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا