هرمزگان

دشمن به‌دنبال نسخه‌های جعلی از اسلام است

به گزارش برگزیده های ایران از پارسیان، سردار هدایت‌الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در همایش علمای شیعه و اهل سنت پارسیان با تبریک هفته وحدت، گفت: فرهنگ متعالی اسلام در جای جای کشور طنین‌انداز است و گوش‌ مردم غیرمسلمان را نوازش می‌دهد.
 
وی به وضعیت تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اشاره و تاکید کرد: شرایط به نحوی پیش می‌رود که با اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر توان داخلی و جوانان از شرایط تحریم سربلند بیرون خواهیم آمد.
 
سردار امیری با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و حضور مردم و جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: درگیر جنگ شناختی و ادراکی هستیم و دشمن به دنبال دو هدف مهم است، اولا اینکه مردم را ناامید کند که دین ناکارآمد است و انقلاب اسلامی را رقیب تمدنی خود می داند، دوما، برهم زدن انسجام ملی و وحدت ملی است، دشمن بسیار تلاش می کند با استفاده از مذهب و گرایشات سیاسی وحدت را بر هم زند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نسخه های جعلی از اسلام است، تاکید کرد: داعش را دنیا تحمیل کردند اما همین رزمندگان ایرانی در مقابل داعش ایستادند و جان خود را نثار کردند تا این انقلاب زنده بماند و بسیج به عنوان یک چتری از همه اقوام و مذاهب را در خود جای داده است.
 
وی افزود: این پرچمی که در ایران اسلامی برافراشته شده همان پرچم اسلام و محمد رسول الله (ص) است، هر چقدر تلاش کنیم که این پرچم بر فراز دنیا برافراشته شود سربلند خواهیم شد.
 
در ادامه حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: به دنبال تغییر مذهب یکدیگر نیستیم، وحدت هدف اصلی آن وحدت حول محور اصول است، بسیاری از این مشترکات مورد قبول و احترام است اگر به سیره و منش پیامبر(ص)عمل شود اوضاع امت اسلامی این نخواهد بود و گر از اعماق وجود به این سیره توجه کنیم همبستگی بهتری خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه به دنبال الگویی برای امت واحده در شهرستان هستیم، گفت: محور امت واحده اعتقاد به سیره و منش پیامبر اسلام است، وحدت جامعه اسلامی یک استراتژی و تاکتیک نیست بلکه هویت اسلامی ماست.
 
امام جمعه پارسیان با انتقاد از برخی سران امت اسلامی تصریح کرد: برخی افراد که خود را به عنوان سران امت اسلامی می دانند چگونه می توانند ۷ سال مردم یمن را به خاک و خون بکشانند.
 
در پایان شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان با تبریک هفته وحدت گفت: اگر امروز اسلام و انسانیت و برابری ممکن شده به سبب وجود قرآن است که در افکار و دل های ما وجود دارد، امروز نغمه وحدت داریم اما در دل برخی امت ها اختلاف وجود دارد و باید این جوامع را در کنار هم بیاوریم، دشمنان دوست دارند ما را از هم گسیخته کنند اما به اتحاد و همبستگی نیاز داریم تا نقشه های شوم آنها از هم پاشیده شود.
 
وی با بیان اینکه رحمت و الفت باید بیش از این در جامعه باشد، تاکید کرد: می‌توانیم ذره های اختلافی را از بین ببریم، دوستان را به هم نزدیکتر کنیم و باید در راه سنت اولیای خدا حرکت کنیم در غیر این صورت است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران از دست ما می‌رود و ما نخواهیم گذاشت.

به گزارش فارس، همایش علمای شیعه و اهل سنت پارسیان با حضور جمعی از مسؤولان استانی و محلی و علمای شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد و در پایان مراسم از قرارگاه‌های برتر محلات تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ص


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا