فارس

مراسم تحلیف اعضای شورای شهرستان شیراز برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، صبح امروز مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان شیراز با میزبانی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پائین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند. 

محمدرضا امیری بیان کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاه‌های اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا نماید.

فرماندار شیراز افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پر رنگ تر و مهم‌تری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.

گفتنی است؛ پس از ابلاغ احکام اعضای جدید شورا توسط فرماندار، هیئت رئیسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رئیس سنی شورا با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو انجام شد.

در این نشست، رای گیری جهت تعیین ۵  جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و محمدتقی تذروی با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان برای مدت یک سال انتخاب شد.

همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی اصغر زارعی نیز با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا