اخبار روز

پاسخ کوبنده سرایاالقدس به تهدید اشغالگران درباره حمله زمینی به غزه: به جهنم خوش آمدید!

پاسخ کوبنده سرایاالقدس به تهدید اشغالگران درباره حمله زمینی به غزه: به جهنم خوش آمدید!

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، در واکنش به تهدیدات رژیم اشغالگر درباره حمله زمینی به نوار غزه شب گذشته «ابوحمزه» سخنگوی رسمی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در یک فایل صوتی اعلام کرد: مقاومت همچنان با استواری نبرد را ادامه می‌دهد و هیچ یک از اقدامات دشمن اسرائیلی، اراده و عزم مقاومت را تضعیف نکرده است.

وی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به غزه اعلام کرد: مقاومت جهنمی را برای نیروهای رژیم اشغالگر که آماده یورش به نوار غزه هستند آماده کرده است. رزمندگان مقاومت هرروز شگفت‌انگیزترین حماسه‌های پایداری و مقاومت در برابر ارتش رژیم اشغالگر را ترسیم می‌کنند. مقاومت در برابر جنایات و استکبار دشمن ثابت‌قدم می‌ماند و گزینه‌ای جز پیروزی ندارد.

ابوحمزه خطاب به نظامیان صهیونیست گفت: ما شما را در عمق اراضی اشغالی شکست دادیم، چه‌فکری می‌کنید که به خودتان جرئت می‌دهید با پاهای خودتان سمت ما بیایید. ما برای شما مردانی را آماده کرده‌ایم که عاشق نبرد در راه خدا هستند، همان‌طور که شما عاشق و دلبسته زندگی کردن هستید، پس به آغوش جهنم خوش آمدید.

وی با بیان اینکه مقاومت همچنان با قدرت درحال هدف‌گیری مواضع دشمن است، به مردم فلسطین درود فرستاده تأکید کرد که مردم فلسطین همواره در تعهد به سرزمین خود و مقابله با تلاش‌های دشمن برای آوارگی اجباری آنها ثابت‌قدم هستند و در این راه فداکاری زیادی کرده و شهدا و مجروحان بی‌شماری تقدیم کرده‌اند.

حمله زمینی به نوار غزه؛ تردید اسرائیل میان هراس و ناچاری
چرا صهیونیست‌ها از حمله زمینی به غزه وحشت دارند؟
سناریوهای حمله زمینی به غزه و نتایج مصیبت‌بار آن برای صهیونیست‌ها

این مسئول نظامی جهاد اسلامی خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی گفت: دشمن صهیونیستی اوج کینه‌توزی خود را با بمباران خانه‌ها و مساجد و زنان و کودکان فلسطینی نشان می‌دهد و همه موازین و قوانین بین‌المللی و انسانی را زیر پا گذاشته است، اما هیچ یک از این تجاوزات رژیم اشغالگر عزم و اراده مقاومت را تضعیف نکرده است و پاسخ ما به دشمن در قدس و جنین و جنوب لبنان بود.

وی در پایان سخنان خود به مردم صبور و شجاع و قهرمان فلسطین و نیز رزمندگان مقاومت که در مرزها و مواضع موشکی و توپخانه‌ای و زرهی برای مقابله با دشمن قرار دارند و مواضع اشغالگران را در هم می‌کوبند درود فرستاد.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا