بوشهر

فرمانداران جدید گناوه و دیلم معرفی شدند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان گناوه، احمد محمدی‌زاده در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان گناوه اظهار داشت: با مشورتی که با نخبگان، بزرگان و اهالی شهرستان گناوه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه جهت تصدی فرمانداری گناوه، آقای محمدتقی صفری از پیشکسوتان جهاد و هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم اهل بیت است.

استاندار استان بوشهر گفت: لازم است جهت پیشرفت شهرستان گناوه با همدلی خیرین و سرمایه‌داران گناوه به پای کار آمده و در صنایع مختلف سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی کنند تا با واگذاری‌ها به بخش خصوصی این شهرستان که تمام زمینه‌های پیشرفت در آن وجود دارد، روز به روز شاهد پیشرفت آن باشیم.

وی افزود: صنایع پایین دستی پتروشیمی‌ها با توجه به نزدیکی گناوه و دیلم به دریا، باید در شمال استان بوشهر ایجاد شود تا بستری برای اشتغال جوانان و تامین نیاز کشور باشد.

محمدی‌زاده در رابطه با سفر‌های لنج‌های تجاری نیز گفت: لنج‌داران باید تا پیش از پایان آذرماه اولین سفر خود را انجام دهند و لنج‌هایی که سفر اول خود را گذارنده باشند با رایزنی‌هایی که با هیئت دولت صورت گرفته است به زودی مجوز سفرزمستانی نیز اخذ خواهد شد.

استاندار بوشهر در پایان از شورای شهر گناوه نیز خواست تا با همدلی و تعامل با یکدیگر مشکلات مردم را برطرف کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

در این آیین از زحمات غلامرضا مهرجو تقدیر و محمدتقی صفری بعنوان فرماندار جدید گناوه معرفی شد.

به گزارش فارس، همچنین طی مراسمی دیگر از تلاش‌های احمد دشتی تقدیر و ناصر کشاورزیان بعنوان فرماندار جدید دیلم معارفه شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا