کرمانشاه

جولان قاتلان «برق» در سوله‌های شهرک‌های صنعتی/ ۱۴۸ دستگاه ماینر در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، این روزها با وجود خشکسالی‌های ایجاد شده، برق تولیدی نیروگاه‌های برق‌آبی به شدت کم شده و از طرفی عملیات تعمیر اساسی (اورهال) نیروگاه‌های برق را داریم که در کنار این‌ها؛  شرایط بغرنج استخراج قاچاق، غیرقانونی و پنهان بیت کوین و سایر رمزارزها در کارخانجات تعطیل شده و سوله‌های غیرفعال صنعتی، زیرزمین سوله‌ها، دامداری‌ها و… هم به قوز بالای قوز تامین برق در استان تبدیل شده است.

به طوریکه سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، باز هم از کشف تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود تعداد قابل توجهی ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جاویدان ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز واقع در زیرزمین یک سوله شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۴۸ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا