آذربایجان غربی

حاج قاسم ذخیره الهی و شخصیت وی تجمیعی از معنویت و سلحشوری بود

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، سردار حبیب شهسواری صبح امروز ۱۲ دی در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی فردی با خلوص نیت فراوان بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان با الفاظ بسیار معنوی و عرفانی یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به ۹ دی تصریح کرد: ۹ دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و یک آزمون بزرگ و تاریخی برای امت ایران در تبعیت از ولایت فقیه بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: بی‌تردید حاج قاسم یک ذخیره الهی و یک تجمیعی از معنویت و فضیلت و همچنین ایثار و شهادت و جهاد و سلحشوری بود که خداوند متعال در هشت سال دفاع مقدس ایشان را حفظ کرد تا به نسل جدید بنمایاند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تنها فرمانده سطح جهان بود که خبر نابودی داعش تا سه ماه آینده را جلوی دوربین‌های رسانه‌ها گفت و همین اتفاق نیز رخ داد.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را صاحب یک مکتب نامیدند اظهار داشت: رهبری فرموند سلیمانی یک الگو و مکتب بود و امت باید راه ایشان را ادامه دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا