کهگیلویه و بویراحمد

حاج قاسم مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود/ شهید سلیمانی عمق استراتژیک جهان اسلام را گسترش داد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراسم دومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با تسلیت ایام فاطمیه گفت: عده‌ای با ثروت‌اندوزی، عده‌ای با تفریح و سرگرمی و برخی‌ها هم با ورزش به آرامش می‌رسند اما انسان‌های بزرگ آرامش خود را در مساعدت و دست‌گیری از دیگران می‌دانند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ادامه داد: شهید سلیمانی از جمله کسانی است که آرامش خود را در امنیت، آرامش و آسایش دیگران می‌دانست به همین دلیل جان خود را فدای این امنیت و آرامش کرد و تا آخرین خون خود با آمریکا و دیگر دشمنان بشریت جنگید و سرانجام به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید.

در ادامه سردار مصطفی مثنوی به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم پرداخت و گفت: ‌یکی از ویژگی سردار که بهتر است مدنظر همه همه مدیران باشد اینکه سردار سلیمانی در تمام زندگی خود ناشناخته بود و با شروع جریان مقاومت شخصیت حاج قاسم نمود بیشتری پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از انتظارات رهبری این است که به شخصیت حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت بیشتر پرداخته شود تا همگان به ابعاد شخصیت این شهید والامقام آگاه شوند.

وی بیان کرد: یکی از چالش‌های امروز انقلاب اسلامی این است که در تراز با انقلاب اسلامی مدیر تربیت نکردیم اما حاج قاسم یکی از مدیران در تراز انقلاب اسلامی بود.
حاج قاسم پله پله حرکت کرد و به قله رسید علاوه بر آن دست دیگران را می‌گرفت و تربیت می‌کرد، حاج قاسم علاوه بر پیش روندگی پیش برنده هم بود‌ یعنی دیگران را هدایت می‌کرد.

این مسیول بیان کرد: بذری که حاج قاسم کاشته بود امروز میوه‌های او به ثمر نشسته‌، عمق استراتژیک شیعه و جهان اسلام در افغانستان و پاکستان و در سراسر دنیا گسترش یافته و به چشم می‌آید.

سردار مثنویی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی حاج قاسم ولایت مداری این شهید والامقام بود، حاج قاسم گوشش به حرف‌های مقام معظم رهبری بود، این شهید هیچ گاه اهل بدگویی نبود و افراد را با القاب بد صدا نمی‌کرد.

سردار مثنوی ادامه داد: حاج قاسم با جریان‌های مخالف سیاسی مهربانانه برخورد می‌کرد و آنها را به دامن انقلاب می‌آورد شاخص برای حاج قاسم رهبری بود او همه سختی‌ها را به جان خریده تا امت اسلام به جلو حرکت کند و پیش برود. حاج قاسم از حیثیت نظام و انقلاب دفاع می‌کرد مش او انقلابی‌گری و تاکید بر اصول انقلاب بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم قائل بر دیدن شدن و رسانه‌ای شدن نبود  شخصیت حاج بیشتر بعد از شهادت شناخته شد و سال ها نیاز است تا تمام ابعاد شخصیت حاج قاسم رسانه‌ای شود شجاعت حاج قاسم بی مثال است موقع جنگ با داعش با شجاعت روی خاکریزهای خط قدم می‌زد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حاج قاسم تشریفات معمول یک مقام مهم را برای خودش قائل نبود و ساده زیست بود به گفته خودش او فقط یک سرباز انقلاب بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم خودش گفته بود من برات شهادتم را سال‌هاست گرفته‌ام اما زمان و مکانی را به خودم واگذار کرده‌اند، ایشان زمان شهادتش را می‌دانست.

وی بیان کرد: حاج قاسم عمق استراتژیک جهان اسلام را گسترش داد و به تعبیر مقام معظم رهبری ملتی ترین و امتی‌ترین شخصیت جهان اسلام شد و به تعبیر ایشان شهید سلیمانی خطرناک‌تر از حاج قاسم زنده است.

در پایان این مراسم حاج مهدی رضایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا