Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حضور نیروهای بسیجی در ندامتگاه‌ها اثرات فراوانی داشته است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

حضور نیروهای بسیجی در ندامتگاه‌ها اثرات فراوانی داشته است

به گزارش برگزیده های ایران، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کل کشور در مراسم آزادسازی زندانیان معسر جرائم غیرعمد که صبح امروز ( چهارشنبه) ۱۵ دی ماه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: ما در زندان‌ها رسیدگی به امور اجرایی افرادی را برعهده  داریم که از مستضعف ترین افراد جامعه از لحاظ روحی و مادی هستند. ما وظیفه داریم در جهت تربیت نفس و روح آن‌ها تلاش کنیم تا این دسته از افراد جامعه حیات طیبه خود را به دست آورند.

وی افزود: حضور نیروهای بسیجی در ندامتگاه‌ها اثرات فراوانی داشته است. یک روز با کامیون یونیت های دندانپزشکی به زندان‌ها می روند و در یک روز بیش از صدنفر از زندانیان را تحت خدمات دندانپزشکی می دهند. همچنین کمک های معنوی  به خانواده زندانیان می شود؛ لذا بسیج در کشور تاکنون اقدامات خوبی  در جهت پیشگیری از زندانی کردن افراد داشته است و در  ارائه خدمات حقوقی رایگان به زندانیان، حقوقدانان بسیجی نقش مددکار بسیجی را ایفا کردند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت:  ما ۲۴۰ هزار زندانی در کشور داشتیم که با فعالیت های حقوقی  و همکاری انجمن حمایت زندان‌ها و سازمان بسیج حقوقدانان و مردم،  امروز به  ۲۱۷ هزار نفر رسیده است و  امیدوارم به ۱۷ هزار زندانی برسد.

وی با بیان اینکه ما قانون‌ که می نویسیم باید پیوست علمی و اجراییش را  هم  بنویسیم، گفت: من میفهمم زندان یعنی چه؟ چرا جوان‌ها را بدبخت می کنیم؟ چرا همکار ما (قاضی)  فکر نمی کند و  چرا جوان ۱۸ ساله را زندان میفرستی؟ ما مدام گفتیم مجازات جایگزین ولی باید فکر اساسی کرد.

وی ضمن انتقاد از وجود  ۱۱ هزار عنوان مجرمانه گفت:  باید این عناوین را  کم کنیم زیرا خیلی از آنها تخلف است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا