فارس

رجب زاده: جام حذفی برای قشقایی یک فرصت است/ تلاش بازیکنان برابر بندرعامری ستودنی است

مهدی رجب زاده پس از پیروزی در مرحله سوم جام حذفی برابر تیم بندرعامری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پیروزی در این دیدار برای ما مهم بود چرا که در هفته های آینده ۲ بازی بسیار حساس را در خانه پیش رو داریم و باخت در چنین دیدارهایی به تیم آسیب وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه اکنون با یک روحیه خوب برای دیدارهای آینده آماده می شویم، افزود: بازیکنان قشقایی در این دیدار دشوار، به خوبی جلو حریف نقش آفرینی کردند چرا که در بازی های این چنینی که تیم هایی دسته پایین برابر تیم های بالاتر قرار می گیرند بازی ها گره خورده و سخت می شود.

سرمربی تیم قشقایی شیراز با اشاره به اینکه تیم بندرعامری نیز در لیگ دسته دوم نتایج خوبی گرفته و در بالای جدول قرار دارد، عنوان کرد: ما می دانستیم با یک تیم خوب رویارو هستیم؛ در نیمه اول بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و می توانستیم نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم. ۲ فرصت خوب در نیمه نخست به دست آوردیم که چنانچه در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل می رسیدیم شاید می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی از این بود که بازی به وقت های اضافه کشیده نشود که این اتفاق رخ داد چرا که بچه ها تمام تلاش خود را در طول ۹۰ دقیقه انجام دادند.

رجب زاده با اشاره به روند تیم قشقایی برای ادامه دیدارهایش در جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی یک فرصت است و بنده تمایل دارم در بازی های این جام با جدیت به میدان برویم و بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. بازیکنان ما می توانند در بازی های جام حذفی به خوبی خود را نشان دهند  چرا که نتایج موفقیت آمیز آن تاثیر روانی شگرفی در جهت پیشرفت تیم دارد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا