فارس

حماسه نهم دی نیازمند جهاد تبیین است

به گزارش برگزیده های ایران از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ولادت حضرت عیسی(ع) اظهار داشت: همه پیروان آن پیامبر الهی باید با ظلم و ظالم مخالفت کنند و مسیحیان جهان اگر مدعی تبعیت از پیامبر خدا حضرت عیسی مسیح هستند، باید حامی مظلوم و مخالف ظالم باشند.

وی با اشاره به نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: حماسه نهم دی، نیازمند جهاد تبیین است و این روز در سال ۱۳۸۸ به گونه‌ای رقم خود که تمام محاسبات دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را بر هم زد.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: مردم با بصیرت در مقابل فتنه بی بصیرت ها، قیام کردند و مشت محکمی با حضور چند میلیونی خود را در دهان فتنه‌گران زدند که این نشان از هوشیاری و بیداری مردم است.

بشارت اضافه کرد: کسانی که خیال می‌کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند، باید بدانند نظام اسلامی متعلق به مردم بوده و خون بهترین جوانان برای حفظ نظام اسلامی و انقلاب تقدیم شده است.

وی بیان داشت: مردم با خلق حماسه ۹ دی و حمایت از نظام و رهبری معظم، نشان دادند که هرگز فریب دروغ پردازی‌های فتنه‌گران در متهم سازی به تقلب در انتخابات را نخورده اند.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم که در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان برگزار شد اظهار داشت: این رزمایش تهاجمی و کم‌سابقه، نشانگر آمادگی و اقتدار ایران اسلامی در برابر هر گونه تهدید از ناحیه دشمنان است.

بشارت گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی در حمله به ایران، اگر چه بسیار بعید است اما در صورت عملی شدن با پاسخ بسیار صریح و قاطع ایران اسلامی روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به سرکشی به چند روستای شهرستان در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی با کمک خیران، چندین خانه و سرپناه برای نیازمندان ساخته و در روستای امامزاده، مشکل آب آشامیدنی و برای تعدادی از دانش آموزان امکانات تحصیلی مانند تبلت، تدارک دیده اند که می طلبد مسئولان مربوطه تلاشی بیش از پیش برای برخی افراد که زیر خط فقر هستند، داشته باشند.

رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه تداوم یابد

امام جمعه فیروزآباد افزود: البته رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه باید ادامه یابد و همه در حد توان کمک کنند.

بشارت با اشاره به شب یلدا و توزیع ۳۰۰ کیلوگرم گوشت در این شهرستان ادامه داد: توزیع ۳۰۰ کیلوگرم گوشت توسط گروه جهادی بسیج، میان نیازمندان جای تقدیر و تشکر دارد و این عمل صالحی است که دلها را شاد و خداوند را خشنود می‌کند. 

از فروش بیمارستان قدیم فیروزآباد جلوگیری شود

وی با اشاره به فروش املاک زائد بر نیاز که مصوبه دولت است، بیان داشت: ابتدا باید دقیق بررسی شود که آیا املاک زائد بر نیاز است یا نه؟ و اگر مورد نیاز باشد، نباید بنای فروش گذاشت چرا که در آینده با چندین برابر قیمت باید تهیه کرد.

امام جمعه فیروزآباد اظهار داشت: راه بهتر این است که مردم و مسئولان دلیل محکم و مستدل خود را، مکتوب بیان کنند.

بشارت تصریح کرد: بیمارستان قدیم شهرستان فیروزآباد مورد نیاز است و باید از فروش آن جلوگیری شود. 

وی  گفت: با توجه به کمبود بارش های جوی، نماز طلب نزول باران و رحمت الهی روز دوشنبه ششم دی ماه ۱۴۰۰ اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا