Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در دامغان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در دامغان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، فروشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی دامغان هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با هدف حمایت از هنرمندان و ایجاد چرخه اقتصادی در حوزه تولید صنایع‌دستی افتتاح شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان در مراسم افتتاح این فروشگاه با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان در حمایت از صنایع‌دستی گفت: حمایت مسؤولان از هنرمندان صنایع‌دستی و تولید محصولات کاربردی بر اساس نیاز بازار توسط صنعتگران می‌تواند نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و جذب گردشگر داشته باشد.

مهدی قاسمی تصریح کرد: در این فروشگاه، مجموعه‌ای از زیباترین آثار هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان در رشته‌های سفال، معرق، منبت، چاپ قلمکار، خراطی، چاپ باتیک، چرم‌دوزی، پته‌دوزی، چهل تیکه‌دوزی، تریکوبافی، رزین، گوهرتراشی و زیورآلات، قلاب‌بافی و … برای علاقه‌مندان و خریداران به نمایش درآمده است.

شهردار دامغان نیز در این مراسم بر لزوم فعالیت چنین فروشگاه‌هایی برای حمایت از فعالان صنایع‌دستی تأکید کرد و گفت: صنایع‌دستی با ظرفیت بسیار مطلوب، زمینه‌ساز رفع مشکلات اجتماعی به‌ویژه اشتغال است.

سیدمحمد تقوی افزود: با توجه به مصوبات کمیسیون مهر و میراث دامغان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان در تلاش است با راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه‌های دائمی و موقت و همکاری در ایجاد بازارچه‌های فروش، زمینه مناسبی در حوزه بازاریابی برای صنعتگران فراهم کند.

 این فروشگاه صنایع‌دستی با حضور مسؤولان، صنعتگران و علاقه‌مندان به هنر صنایع‌دستی در بلوار آزادی دامغان (بازار بزرگ قائم) افتتاح شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا