کهگیلویه و بویراحمد

حاج قاسم سرباز مخلص ولایت بود/مشیت الهی بر این بود خونش جهانی شود

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، همزمان با دهه فاطمیه مراسم وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس و دومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

سردار رحیم نوعی‌اقدم در این مراسم در باب جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت: امروز ما بدهکار شهدایی هستیم که در روزگار سخت نظام در رکاب امام سینه سپر کردند به میدان نبرد رفتند از کیان دفاع کردند و نگذاشتند امام به قتلگاه برود.

همرزم شهید سلیمانی  تأکید کرد: باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم.

این رزمنده دفاع مقدس گفت:ما دولت را انقلابی می‌شناسیم منتظریم مسؤولان دولت در سیره، منش، فرهنگ و مرام شهدا و ارزش‌های دهه ۶۰باشند در غیر این صورت نشانی از انقلابی بودن نمی‌بینم.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه در مکتب حاح قاسم سلیمانی مردم ولی نعمت‌اند، ارباب‌اند و انقلاب متعلق به آنهاست، اضافه کرد: در سختی‌ها، ناملایمات و مشکلات و تهدیدها آن که با ایمان، با اعتقاد ، با باور و اخلاص و وحدت سینه سپر کرد مردم بودند در نظام اسلام بقیه در هر لباس خادم و جایگاه نوکر مردم هستند.

مدافع حرم تصریح کرد: مردم بدانند ما می‌دانیم در دوران گذشته کمبود و نبود، گرانی، بحران نداشتن معیشت و مشکلات دامن گیر مردم بود ولی زمانی که نیاز شد به سرنوشت انقلاب مجددا قیام شود با همه مشکلات به صحنه آمدید.

وی بیان داشت:کهگیلویه و بویراحمد در کشور رتبه اول وفاداری ولایتمداری را بدست آورد در صفحات زیبای تاریخ خود نقاشی‌های زیادی را ترسیم کردید ما قدردانیم می‌دانیم محکم و با عزت و با اقتدار ایستاده‌اید.

سردار نوعی اقدم گفت: اگر بنده و همرزمانم امروز در خط مقدم حضور دارند خط مقدم خط باریکه است به عقبه‌اش پیروز است شما مردم قدرت ما هستید قدرت، اقتدار، بازدارندگی و توانمندی و استحکام را از شما مردم می‌گیریم.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید حفظ شود، ادامه داد: خون شهدا عزت، اقتدار، آزادگی، شجاعت، ایستادگی و جاودانگی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال پس از انقلاب امریکا همه توطئه‌ها را برای نابودی انقلاب بکار گرفت، گفت: امریکا روی خواسته «ما نباشیم» تمرکز کرده است اما نقشه‌های شومش به برکت خون شهدا عملی نخواهد شد.

 کارشناس مسایل سیاسی و امنیتی گفت: آنچه امریکا خواسته در این ۴۳سال اتفاق نیفتاده است بلکه آنچه ما خواسته‌ایم اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی پرداخت و افزود: قاسم قهرمان خدایی بودن بود قهرمان ایمان محور، توکل محور بود. خدایی بود خدا قاسم را برجسته کرد.

مدافع حرم اضافه کرد: دهها بار دیده بودم سفیر گلوله از بیخ گوش قاسم رد می‌شد در دهها حادثه محاصره حمله و… خدا اجازه داد بماند قهرمان باشد 
اراده الهی بود جایی به دست شقی‌ترین و نا اهل‌ترین به شهادت برسد تا خونش جهانی شود و او را به رخ دنیا بکشد.

همرزم شهید سلیمانی، حاج قاسم را سرباز مخلص ولایت خواند و گفت: اگر سلیمانی را دوست داریم باید به مکتب او عمل کنیم.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا