اخبار ورزشی

نشست بی‌نتیجه درویش با سرمربی عمان/ برانکو: شرایط آمدن به پرسپولیس را ندارم

نشست بی‌نتیجه درویش با سرمربی عمان/ برانکو: شرایط آمدن به پرسپولیس را ندارم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ جهت سپردن هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به وی راهی قطر شد.

این نشست امروز (پنجشنبه) در فضایی مثبت در دوحه برگزار شد. مدیرعامل پرسپولیس در این جلسه با اعلام این مطلب که همه اقدامات لازم برای حضور و فعالیت وی فراهم شده است، پیشنهاد باشگاه و خواست هواداران پرسپولیس برای حضور مجدد برانکو به‌عنوان سرمربی پرسپولیس را به وی اعلام کرد.

واکنش برانکو به احتمال بازگشت به پرسپولیس با یک کلمه فارسی! + فیلم

درویش با تأکید بر ویژگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و پشتوانه عملکردی که قبل از این از ایوانکوویچ شاهد بودیم، از او خواست این پیشنهاد را بپذیرد. مدیرعامل پرسپولیس به وی گفت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم و از همه مهم‌تر، هواداران مشتاق استقبال از او هستند.

برانکو ایوانکوویچ اما در پاسخ اظهار داشت: همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چقدر دوست دارم. ایران کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و قلب من برای آنجا می‌تپد. متأسفم که در این زمان، از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم. دوست داشتم و دارم که این خاطرات بار دیگر تکرار شود، اما الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام. در جلسه با آقای دلبری (عضو هیئت مدیره پرسپولیس) هم گفتم که شرایط حضور‌ در پرسپولیس را ندارم. ممنونم که در این چند روز موانع را برطرف کردید و تا اینجا آمدید. از نظر و تلاش‌های شما صمیمانه سپاسگزارم. از شما (درویش) تشکر می‌کنم؛ هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روزهای اخیر انجام دادید.

باشگاه پرسپولیس: مفاصا حساب مالیاتی برانکو دریافت شد

سرمربی تیم ملی عمان در ادامه تصریح کرد: من در ایران بوده‌ام و فکر نمی‌کردم با این سرعت کار را پیش ببرید. متأسفم که اکنون شرایط کار در ایران را ندارم و از شما درخواست می‌کنم زمان برای پرسپولیس از دست نرود و مربی خود را انتخاب کنید.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان جلسه، خطاب به برانکو گفت: هواداران با تمام وجود شما را دوست دارند و فوتبال ایران برای شما احترام بزرگی قائل است. ما همزمان مذاکراتی با گزینه‌های دیگری را دنبال کرده‌ایم که از حالا جدی‌تر خواهد شد، اما همین جا به شما می‌گویم تا چند روز آینده که کار را نهایی کنیم، اگر تصمیم جدیدی بگیرید، به شما برمی‌گردیم. امیدوارم در ادامه جام ملت‌ها با تیم ملی عمان و پس از آن هر جایی که حضور پیدا می‌کنید، موفق باشید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا