هرمزگان

هرمزگان؛ سرزمین نخبگان پنهان

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سعید جلیلیان، فعال اجتماعى و ورزشی استان هرمزگان در یادداشتى خطاب به مهدی دوستی استاندار هرمزگان آورده است:

جناب آقای استاندار طبق اخبار منتشره از حضرتعالی و جلسه حضوری که با چند تن از دوستان و مطالبه‌گران استان بحضورتان رسیدیم، اولین و مهمترین مطلبی که در ذهن هر فرد دلسوز و خدمتگزار نقش می‌بندد، حضور مدیری میدانی، خلاق، توانمند، انقلابی و ولایتمدار در راس مدیریت استان است و این خود نیز نوید بسیار خوبی را در ارتفای سطح کیفیت مدیریتی استان می‌دهد.

آقای استاندار؛ بنده به شما تبریک نمی‌گویم، بلکه برای شما دعا و آرزوی موفقیت می‌کنم تا در این منصب خطیر، موفق و پیروز باشید.

جناب استاندار؛ کار در استان هرمزگان بسیار سخت است و متاسفانه مدیران پیش از شما نیز کار را بر شما سخت‌تر نیز کرده‌اند.

آقای استاندار؛ حرفی نزنید که نتوانید به آن عمل کنید.

آقای استاندار؛ بد نیست که نسخه تبلیغاتی و عوام‌فریبانه مدیران بومی و غیربومی را درهم بکوبید. ذکر این نکته، ظریف است که بدانید در همین بندرعباس مدیرانی بومی منصوب شدند که در اولین اقدامشان انتقال خانواده‌هایشان به تهران بود و مدیرانی غیربومی و پروازی نیز در این استان کم نبودند که حتی حاضر به انتقال خانواده خود به این خطه نشدند و تنها دو الی سه روز در خدمت اداره خود و مردم استان  بودند.

مدیران، باید میدانی و بطور صادقانه در خدمت مردم همین شهر و استان باشند که موقعیت‌ها را از نزدیک لمس کند. فارغ از هرگونه اما و اگرها و قوانین و کاغذبازی‌های دست و پاگیر‌، به معنای واقعی کلمه نوکر و خدمتگزار مردم این منطقه باشند. چه‌بسا مدیران و مسؤولان بومی و غیربومی هم بودند که فارغ از مسائل و مرزبندی‌های جغرافیای شهری در توسعه شهر بندرعباس و استان هرمزگان مشارکت داشتند.

آقای استاندار؛ بنده به‌عنوان یک فعال ورزشی و مطالبه‌گر اجتماعی در استان باید به عرض برسانم که ورزش در استان هرمزگان، استانی که در خبرها از آن به‌عنوان پایتخت اقتصادی ایران نام برده می‌شود بسیار فقیر و محروم مانده و در زمان خود جای بحث و گفت‌وگوی بسیار دارد چراکه ورزش یک زیرساخت قوی و اثبات شده در تامین امنیت و سلامت هر جامعه در حال توسعه و توسعه یافته است. در واقع هرچه در امر ورزش سرمایه‌گذاری کنید از هزینه‌های امنیت و سلامت جامعه خود کاسته‌اید.

ورزشکاران و قهرمانان ملی این استان که تعدادشان کم هم نیست به‌دلیل همین فقر و محرومیت ورزشی مجبور به ترک ورزش شدند و یا در سطح ورزش درون استانی، تنها به آموزش آموخته‌های خود به نسل‌های بعد از خود اکتفا کرده‌اند که خود این نیز تاثیر بسزایی در از بین رفتن انگیزه، در نسل‌ها و دورهای بعد کاملا عیان و مشهود است.

آقای استاندار؛ استان هرمزگان با دارایی‌های موجود مانند دریا، معادن و کارخانجات تولیدی، نمی‌تواند استان محروم کشور باشد و به نظر اینجانب استان مظلوم برازنده‌ترین واژه برای حال فعلی این استان غنی است که با مدیریت جدی و انقلابی که در همت و نیت شما با اتکال به خداوند منان و همت مسؤولان دلسوز و خواست مردم غیور هرمزگان، در پایان دولت کار و کرامت دیگر نه واژه محروم نه واژه مظلوم پسوند استان غنی هرمزگان نباشد.

آقای استاندار؛ هرمزگان سرزمین نخبگان پنهان است که اگر هنرمندانه بدان بنگرید و بخواهید، بی‌ادعا شما را مؤمنانه شما یاری خواهند کرد.

قدر مسلم شما بهتر از این حقیر می‌دانید که فشارهای سیاسی بسان طوفانی است که اگر اندکی مقاومت کنید گذر می‌کنند و می‌روند. قطعا سوابق درخشان مدیریتی شما خود گویای بی‌ادعای قدرت، مقاومت و ایستادگی و پشت کار انقلابی شماست.

آقای استاندار بنده انتصابتان را تبریک نمی‌گویم، بلکه از صمیم قلب برای شما خادم مردم هرمزگان دعا و آرزوی توفیق، سربلندی روزافزون و موفقیت در مسؤولیت خطیر خود، را  از ایزد منان خواهانم.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا