کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوش معاون سیاسی برای کارکنان شرکتی علوم پرشکی/ توصیه مشفقانه به رسانه‌های استان

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ و شهدای والامقام این عملیات؛ همچنین دهه بصیرت از ۹ تا ۱۶ دی‌ماه را تبریک گفت و یادی از شهید والامقام و فرمانده محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی کرد و افزود: می‌بایست مناسبت‌های دی ماه را به خوبی گرامی بداریم.

وی در ادامه به موضوع حقوق نیروهای دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و با اعلام خبری خوش گفت: منابع کرونایی به تصویب رسیده تا هم در زمینه خرید مواد مورد نیاز دانشگاه‌ اقدام شود و بحث پرداخت مطالبات نیروهای شرکتی را داشته باشیم و به زودی اعتبارات در اختیار دانشگاه قرار می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: هچنین قرار شد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امتحان ها در موقع مقرر در استان‌ برگزار شود تا دانش آموزان با مشکل مواجه نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در موضوعات مختلف به خصوص در زمینه مقابله با کرونا گفت: در دو سال اخیر همکاری بی‌بدیلی از سوی رسانه‌های استان داشتیم آنها نقاط قوت استان را به خوبی بیان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اما نباید با برخی اخبار موجب ایجاد نگرانی در بین مردم شویم گفت: هدف زیر سوال بردن رسانه‌های استان نیست چرا که آنها از همان ابتدا همراهی لازم را داشته‌اند اما باید رسانه‌ها در خصوص اخبار ابتدا صحت سنجی کرده و سپس آن را منتشر کنن تا مشکلی در جامعه ایجاد نشود.

این معاون استاندار با بیان اینکه رسانه‌ها یار همیشگی دستگاههای اجرایی استان هستند گفت: رسانه‌ها با رعایت همه خطوط قرمز می‌توانند نقدها و پیشنهادات خود را در زمینه‌ها مختلف برای کمک به توسعه استان داشته باشند.

هاشمی به موضوع محدودیت‌ها در سویه جدید کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به مانند گذشته محدودیت‌های آن چنانی وجود ندارد اما از مردم انتظار می رود که خودشان مسئولیت پذیر بوده و اجازه ندهند که با عدم رعایت مشکلی برای خودشان ایجاد شود ما نیز به دنبال سختگیری نیستیم اما رعایت دستورالعمل‌ها برای همه لازم است.

وی گفت: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون رئیس جمهور محترم نیز از وضعیت استان ما ابراز رضایت کرده در استان همه نوع واکسن وجود دارد و دانشگاه علوم پزشکی نیز بسترهای لازم را برای واکسیناسیون هر چه بیشتر مهیا می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه همچنان باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری در محافل و اماکن و فضاها وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: کرونا را پشت سر نگذاشته ایم و باید جدی‌تر در مقابل سویه خطرناک رفتار کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا