کهگیلویه و بویراحمد

شروع واکسیناسیون دزسوم کرونا در بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد و دبیر ستاد کرونای این شهرستان در جلسه کمیته طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی از شروع واکسیناسیون دُزسوم کرونا موسوم به دُز یادآور خبر داد و گفت: افرادی که ۶ ماه از نوبت دوم واکسن آنان گذشته است می‌توانند با مراجعه به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت، سالن‌های تجمیعی و مراکز بهداشتی و درمانی دوز یادآور را دریافت کنند.

محمد یزدان پناه افزود: افرادی که در نوبت‌های اول و دوم واکسن اسپوتنیک دریافت کرده اند، برای دُز سوم یادآور (بوستر)، می‌توانند واکسن آسترازنکا دریافت کنند.

دکتر یزدان پناه از اجرای طرح واکسیناسیون محله به محله در شهرستان بویراحمد خبر داد و اضافه کرد: در این طرح کارکنان بهداشتی در قالب تیم‌های سیار و به صورت آنلاین، بعد از استعلام افراد در همان محله تزریق واکسن را انجام دهند.
وی ادامه داد: پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در میدان اصلی شهر یاسوج همه روزه از ساعت ٧ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعات پایانی شب آماده خدمت به شهروندان است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد به موضوع بازگشایی مدارس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به مثبت بودن تست پی سی آر تعدادی از دانش آموزان درشهرستان بویراحمد، خطر قرمز شدن وضعیت کرونایی، این شهرستان را تهدید می‌کند، به همین منظور باید تلاش شود تا همه دانش آموزان با والدین آن‌ها هرچه سریعتر واکسینه شوند.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا