اخبار ورزشی

عکس‌| عیادت مهدی تاج از کوین یامگا در بیمارستان

عکس‌| عیادت مهدی تاج از کوین یامگا در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امشب با حضور در بیمارستان تخصصی آفتاب، از کوین یامگا عیادت به عمل آورد و از آخرین وضعیت این بازیکن کسب اطلاع کرد.

رییس فدراسیون فوتبال هنگام حضور در بیمارستان خطاب به یامگا عنوان کرد: فوتبال در دنیا محلی برای دوستی و محبت و لذت بردن است و حضور من در اینجا فراتر از نام تیم‌ها و رنگ‌ها، به اعتبار حضور چهره‌ای است که میهمان ماست.

عکس‌| عیادت مهدی تاج از کوین یامگا در بیمارستان

وی افزود: امشب برای ما، شب بزرگی است که لیله الرغائب نام دارد. یعنی شبی که خدای متعال در آن عنایات ویژه‌ای به بندگان خود مبذول می‌فرماید و به حق این شب عزیز، از خدا می‌خواهیم شفای عاجل شما رقم بخورد. من به نمایندگی از مردم فوتبال دوست ایران به عیادت شما آمدم تا بهترین آرزوها را برای شما داشته باشم.

یامگا هم ضمن تقدیر از حضور رییس فدراسیون فوتبال در بیمارستان، وضعیت خود در روزهای اخیر را برای مهدی تاج بازگو کرد.

در ادامه پزشک جراح یامگا برای بررسی وضعیت وی و دیدار با رییس فدراسیون به اتاق این بازیکن آمد و از وضعیت یامگا گزارشی به رییس فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

رییس فدراسیون پس از اظهارات پزشک جراح یامگا از تلاش های مسولانه وی و تیم پزشکی بیمارستان تخصصی آفتاب در درمان این بازیکن و سایر ورزشکاران رشته های مختلف تقدیر کرد. علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال نیز از رییس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل حضور بر بالین کوین یامگا قدردانی کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا