سیاسی

فرمانده کل سپاه: معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده ایم /قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

فرمانده کل سپاه: معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده ایم /قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آیین اهدای هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار داشت: تا زمانی که کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار مردم باشد، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم‌پایه است، افزود: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایتمدار ما همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

سپاه پاسداران محل جاسوسی و هدایت عملیات ویژه تروریستی را منهدم کرد /همه تجهیزات پیشرفته منهدم شد

سپاه پاسداران، داعش و موساد را نقره داغ کرد /جزئیات مهم از عملیات موشکی سپاه پاسداران در دو منطقه بصورت همزمان

پیام مهم سپاه پاسداران به نتانیاهو با حمله به مقر تروریست ها /ابعادی فراتر از یک حمله ساده

فرمانده کل سپاه روحیه بسیجی را راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران‌ها عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند؛ اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

وی اضافه کرد: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته و بر یکدیگر پیشی می‌گیرند؛ به همین دلیل است که مردم در تعامل و همکاری بر اساس تقوا با هم زندگی می‌کنند.

سردار سلامی ادامه داد: انفاق، جلوه‌ای از وجود تقوا در انسان است و ما به این نتیجه رسیده‌ایم که ما در مقابل معیشت نیازمندان مسئولیت داریم و این وظیفه خطیر را رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عهده ما گذاشته‌اند.

فرمانده کل سپاه کمک به مستضعفان را از اولویت‌های سپاه دانست و با اشاره به حمایت صورت‌گرفته از محرومان و نیازمندان، گفت: توزیع بیش از هزار سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند و سایر کمک‌های محرومیت‌زدایی از قبیل آب‌رسانی به مناطق محروم استان تا ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان، همگی در مسیر کسب رضایت خداوند انجام شده است.

۲۷۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا