اخبار ورزشی

ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید آماده جذب قرضی طارمی

ادعای رسانه اسپانیایی؛ رئال مادرید آماده جذب قرضی طارمی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بحث حضور مهدی طارمی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در میلان مطرح بود، اما با وجود توافقی که بین دو باشگاه پورتو و میلان برای انتقال بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال به جمع روسونری وجود داشت، در نهایت بر سر دستمزد و دیگر جزییات با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسید تا این انتقال شکل نگیرد.

پایگاه خبری «دفنسا سنترال» اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ در صورتی که کارلو آنچلوتی درخواست جذب مهاجمی جدید را داشته باشد، باشگاه رئال مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌‌رو سراغ به خدمت گرفتن قرضی مهدی طارمی مهاجم ۳۱ ساله پورتو خواهد رفت.

دفاع رئیس باشگاه پورتو از طارمی در پی اظهارات کاپیتان پیشین اسپورتینگ

در این گزارش آمده است: «این مهاجم ۳۱ ساله که تا سال ۲۰۱۸ ایران را ترک نکرد، در اواخر دهه بیست سالگی‌ به شهرت رسید و یکی از مهاجمان حال حاضر جهان است که مورد توجه کافی قرار نگرفته است. این ملی‌پوش ایرانی عملکرد مناسبی در سه فصل اول حضورش در پورتو داشته و فصل گذشته ۳۱ گل برای این تیم پرتغالی به ثمر رساند.

با وجود شروع نه‌چندان خوب طارمی در فصل جاری، او همچنان مشتریان خود را دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تاتنهام ممکن است در تابستان ۲۰۲۴ دوباره شانس خود را برای خرید این مهاجم ایرانی امتحان کند. اگر آنها در ماه ژانویه بخواهند اقدام به جذب طارمی کنند، احتمالاً باید با رئال مادرید برسر به خدمت گرفتن او به رقابت بپردازند.

رئالی‌ها ترجیح دادند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر جایگزینی برای کریم بنزما جذب نکنند. با وجود اینکه به دلیل شروع شگفت‌انگیز جود بلینگهام در ترکیب رئال مادرید، خلاء نبود این مهاجم فرانسوی احساس نشده، اما غول‌های اسپانیایی هنوز به یک مهاجم پرکار نیاز دارند و بر این اساس طارمی به عنوان یک هدف مناسب برای رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در صورتی که کارلو آنچلوتی به یک مهاجم جدید نیاز پیدا کند، در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه یک انتقال قرضی را تأیید خواهد کرد. در حالی که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خوسلو را در ترکیب خود دارد، داشتن گزینه دیگری در خط حمله ضرری نخواهد داشت».

قرارداد فعلی مهدی طارمی با پورتو در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا