سمنان

پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه زر در دهه فجر افتتاح می شود

پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه زر در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان افزود: پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان کوه‌زر در شهرستان دامغان شامل هفت روستا در شهرستان دامغان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بدر حال اجراست افزود: این پروژه بزرگ آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای آینده در دهه مبارک فجر رسما به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی کاشفی تصریح کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه آبرسانی بیش از ۹۰ درصد بوده و یکی از بزرگترین پروژه های آبرسانی در استان سمنان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اظهار داشت: در حال حاضر برای تأمین آب شرب جمعیت دهستان کوه‌زر به هشت لیتر آب بر ثانیه نیاز داریم که با این پروژه بزرگ، ۱۵ لیتر بر ثانیه آب تأمین می‌شود و مشکل زیادی از مردم منطقه حل خواهد شد.

مهدی کاشفی تصریح کرد: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به دهستان کوه زر شامل ۲۵ کیلومتر لوله گذاری، حفر چندین چاه، احداث چندین مخزن، چند ایستگاه پمپاژ و … در حال انجام می باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا