اخبار ورزشی

گزینه غیرمنتظره نکونام، در راه بازگشت به استقلال

گزینه غیرمنتظره نکونام، در راه بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ به نقل از ورزش سه استقلال همچنان در حال بالا و پایین کردن بازار نقل و انتقالاتی برای جذب بازیکن جدید است. نکونام دو لیست را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده که از اول نیز مشخص بود آبی ها کار سختی برای جذب نفرات حاضر در این فهرست دارند که بخش اعظم آن را بازیکنان لژیونر تشکیل داده اند.

با این حال، مدیریت استقلال تمرکز خود را روی جذب یک لژیونر و یک هافبک طراح گذاشته که قرار است از میان همان نفرات مورد نظر نکونام جذب شوند اما در این میان زمزمه های بازگشت یک بازیکن به استقلال نیز شنیده می شود که در نوع خود نیز جالب توجه خواهد بود.

فرشید باقری بازیکنی است که با مس رفسنجان قرارداد دارد و گفته می شود مورد نظر نکونام قرار گرفته است. هافبک دفاعی سابق صباباطری که ۱۱۵ بار نیز برای استقلال به میدان رفته، پس از سه فصل، در آستانه بازگشت به جمع آبی های پایتخت قرار دارد که البته برای رخ دادن این اتفاق، او نیازمند دریافت رضایت نامه است.

چندی پیش بود که حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در واکنش به جدایی برخی از ستاره های این تیم مانند فرشید باقری گفته بود: «هیچ بازیکنی از مس رفسنجان جدا نشده و همه بازیکنان طبق قرارداد به کار خود ادامه می‌دهند.» با این حال، این بازیکن در حال رایزنی با مدیران باشگاه است تا بتواند مجوز جدایی از رفسنجانی ها را دریافت کند.

باقری در نیم فصل دوم لیگ بیستم و پس از برکناری محمود فکری، از استقلال جدا شد و یک فصل و نیم در گل گهر به بازی پرداخت. او فصل قبل راهی مس رفسنجان شد و حالا پس از یک فصل و نیم بازی برای این تیم، ممکن است یک بار دیگر شانس حضور در استقلال را به دست بیاورد.

نکته مهم داستان اینجاست که نکونام شخصا خواستار جذب فرشید باقری شده و روی این بازیکن نظر مثبت دارد. باید دید که او می تواند از جمع رفسنجانی ها جدا شده و پس از سه فصل، دوباره لباس استقلال را بر تن کند یا خیر.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا