چهارمحال و بختیاری

خودسازی معنوی از برکات کار در گروه های جهادی است

خودسازی معنوی از برکات کار در گروه های جهادی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، دوره آموزش و توانمندسازی گروه های جهادی، قرارگاه های جهادی و هیئت رئیسه وکارگروه های تخصصی مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری با عنوان”رسم جهاد- رسم خدمت- رسم هجرت” برگزار و از گروه های برتر جهادی با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد تجلیل شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با تإکید بر ضرورت انعکاس فعالیت های جهادگران به منظور امیدآفرینی و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب، گفت: کار جهادی و مردم داری و مردم یاری و مردم نوازی نیازی به رسانه ای کردن ندارد،‌اما از آنجایی که کار جهادی امیدآفرین است، با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب، یک تکلیف است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تجلیل و تشویق و تشکر و قدردانی از جهادگران، برای ایجاد حس رقابت سالم بین گروه های جهادی است؛ وگرنه ارزش کار جهادی بسیار بالاتر از این حرفهاست.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد:‌۱۴۳۰ گروه جهادی از استان چهارمحال و بختیاری در اطلس جهادی کشور ثبت شده است، که بالغ بر ۳هزار نفر می شود؛‌و امروز از هر شهرستان و محله ای یک نماینده حضور یافته است.

وی بحث جهاد تبیین در کارهای جهادی را مورد تإکید قرار داد و گفت: باید بین مردم که زحمت می کشید، اصل اسلام ناب محمدی را نیز تبیین کنید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: خودسازی معنوی از برکات کار در گروه های جهادی است و شهید حججی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت و عزت اسلام شد، در همین گروه های جهادی ونقاط دور به خودسازی رسید.

سردار اکبری، تصریح کرد: کار جهادی یک کار دوطرفه است و جهادگران علاوه بر خدمت به دیگران، خودشان هم از نعمت خودسازی بهره مند می شوند. و همه می توانند برای کار جهادی با هر نیت و عنوانی و قشری از بسیج، گروه های جهادی را تشکیل دهند.

وی، کار جهادی را همراه با مشقت و سختی دانست و گفت: کار گروه های جهادی برای مردم و بوسیله مردم است و بسیج سازندگی هم به معنی ساختن و پیش برندگی در همه عرصه هاست.

سردار اکبری، کمک به مردم و نیازمندان با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین را یک تکلیف برای سپاه و بسیج دانست و خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج پرچمدار کار جهادی است و رزمایش کمک های مومنانه از زمان شیوع کرونا از مصادیق کارهای جهادی می باشد که در آستانه بیست و هشتمین مرحله آن در استان چهارمحال و بختیاری هستیم و تاکنون بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم که نمایندگان ۵۰۰ گروه جهادی حضور داشتند، از ۱۳۰ جهادگر برتر بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا