ایلام

ایلام تاریخ پرحماسه و تحسین برانگیزی دارد/ ۹ دی تجلی عظمت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سردار علی‌محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد گفت: شهادت سردار سلیمانی تراز مقاومت را افزایش داد و به تعبیر مقام معظم رهبری یک مکتب بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی تجلی عظمت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است افزود: نهم دی مردم در صحنه با تبعیت از ولایت فقیه برای پاسخ به یک جنگ بسیار پیچیده، تمام عیار و خطرناک حضور پیدا کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی گفت: در فتنه ۸۸ دشمن با تمام داشته‌ها و توانمندی‌های خود به صحنه آمد و در مقابل آن مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی به زمان و موقعیت ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های تبلیغی، رسانه‌ای و آموزشی ما کمتر به تبیین حماسه نهم دی و فتنه ۸۸ پرداخته‌اند افزود: زنده نگاه داشتن حماسه ۹ دی ماه ابتکار رهبر معظم انقلاب بود تا این حرکت عظیم‌ مردم و این یوم الله فراموش نشود.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی عنوان کرد: مردم ایلام و عشایر منطقه به کمک مجاهدین در صحنه این منطقه مجاهدت کردند، مردم ایلام تاریخ پر حماسه و تحسین برانگیزی دارد و روایت مجاهدت‌های مردم ایلام بسیار غرورآفرین است.

شرکت مردم ایلام در مراسم ۹ دی 

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این مراسم گفت: مردم استان ایلام، امروز برای اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی در صفوف به هم پیوسته با عزمی الهی و دینی، در مصلی شهر ایلام به‌عنوان نماد مردم ایلام و شهر ایلام در برائت از فتنه گران شرکت کردند.

وی افزود: به واسطه این حضور معنوی و پرشور‌، از خداوند متعال استمداد می طلببم که توفیقات مقام معظم رهبری را روز به روز بیافزاید.

استاندار ایلام تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یک تکیه گاه، هر وقت و در هر حال که احساس نیاز به این تکیه ماه می‌کنیم، یک امید و‌ نشاطی به واسطه نایب خلف امام راحل، در سپهر حغرافیای ایران اسلامی در تک‌تک افراد جامعه احساس و لمس می‌کنیم و توطئه‌های دشمنان به یاس و تا امیدی تبدیل می‌شود.

بهرام‌نیا با تقدیر از ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان ایلام در خلق حماسه نهم دی ماه، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا