اخبار روز

سرقت یک تانک مرکاوا از پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

سرقت یک تانک مرکاوا از پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، عصر روز گذشته پلیس رژیم صهیونیستی از سرقت یک تانک «مرکاوا ۲» از یکی از پایگاه‌های آموزشی ارتش اسرائیل خبر داد.

منابع خبری عبری گزارش دادند که از این تانک برای آموزش نظامیان استفاده می‌شد. پایگاهی که این تانک از آن دزدیده شده در نزدیکی جاده «الیاکیم» در شمال فلسطین اشغالی قرار دارد و پلیس اسرائیل تحقیقات مربوطه را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، در جریان تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی این تانک در یک محل دفع ضایعات در نزدیکی حیفا پیدا شد.

دزدی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی سابقه‌ای طولانی دارد و البته دزدی تانک از این پایگاه‌ها نیز برای اولین بار نبود که اتفاق افتاد. سال گذشته روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت نسبت به افزایش دزدی از پایگاه‌های نظامی متعلق به ارتش اسرائیل هشدار داد.

رژیم صهیونیستی: هر آن منتظر پاسخ موشکی مقاومت هستیم
پلیس رژیم صهیونیستی دستور حمل فراگیر سلاح توسط شهرک نشینان را صادر کرد

در آن زمان ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک دستی از پایگاه «زانوور» در ارتفاعات جولان به سرقت رفته بود که دومین سرقت در کمتر از یک ماه بود و پیش از آن نیز ۳۰ هزار گلوله سرقت شده بود.

گزارش این رسانه صهیونیستی نشان می‌دهد که دزدی سلاح و مهمات از پایگاه‌های ارتش اسرائیل یک عملیات سازماندهی شده بوده و با برنامه ریزی قبلی و به احتمال زیاد با همکاری افراد داخل پایگاه انجام می‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است، تداوم روند دزدی از پایگاه‌های ارتش شکستی بزرگ است و معلوم می‌شود که علی‌رغم اظهارات ارتش اسرائیل اما ما هنوز درس عبرت نگرفته‌ایم. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا