Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
درگذشت مربی عاشق تراکتور - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

درگذشت مربی عاشق تراکتور

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، رسول موسی‌پور مربی پایه‌های تیم مهدیه تبریز شب گذشته به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی از طرفداران سرسخت تیم تراکتور  است.

یونس باهنر مدیر سابق آکادمی باشگاه تراکتور در مورد وی اظهار داشت: اصلا درگذشت وی را باور ندارم و واقعا از شنیدین این خبر شوکه شدم و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

وی گفت: مرحوم موسی‌پور علاقه زیادی به تیم تراکتور داشت و حتی برای مدتی به صورت افتخاری و بدون قرارداد در آکادمی باشگاه تراکتور فعالیت داشت.

مهدی فتح الله‌زاده مدیر باشگاه مهدیه تبریز هم بیان داشت: رسول از مربیان جوان فوتبال تبریز بوده که در رده ۸ و ۹ سال مهدیه حضور داشت و عصر روز گذشته در تماسی با من زمان بازی دوستانه تیم مهدیه با تراکتور در رده ۸، ۹ سال را اطلا‌ رسانی کرد. وی عصر روز گذشته هم در تمرین تیم حضور نداشت و در واتساپ از من عذرخواهی کرده و علت غیبتش ناراحتی بابت شکست تراکتور برابر پرسپولیس عنوان کرده بود.

مالک باشگاه تراکتور افزود: متاسفانه درگذشت این مربی جوان که حدود ۳۰ سال داشت شوکی به فوتبال تبریز بود.

برگزیده های ایران در تبریز درگذشت رسول موسی‌پور را به خانواده محترم وی و جامعه فوتبال تبریز تسلیت می‌گوید. روحش شاد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا