فارس

دریافت رشوه از جنس سکه طلا!

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، شامگاه گذشته، خبری مبنی بر بازداشت یک مدیر استانی و پیمانکار مجموعه در محل وقوع جرم، در رسانه‌ها منتشر شد.

این مدیر که زیرمجموعه وزارت نیرو در حوزه برق قرار دارد، با همکاری دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج)، به اتهام دریافت رشوه بازداشت شده است.

روند پیگیری و رصد وضعیت مدیران متخلف از چندی پیش در استان فارس، با جدیت بیشتری در حال انجام است و اراده دولت و قوه قضائیه بر این است که دستگاه‌های اجرایی از این تخلفات پاکسازی شود.

چرا که این تخلفات مانند سمومی است که نه تنها مجموعه اداری را آلوده می‌کند بلکه به خارج از سیستم نیز سرایت کرده و تبعات آن برای مردم نیز مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

همان طور که رئیس‌جمهور در یکی از سفرهای استانی خود تاکید نمود که به دنبال تغییر وضع موجود است، فرصت تخلف برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجریان پروژه‌هایی که زیرمجموعه آنها کار می‌کنند، یکی پس از دیگری از بین می‌رود.

فسادستیزی و مقابله با رانت‌خواری که از رویکردهای قوه قضائیه و مجریه است، چنان چه با قوت تداوم یابد، حساب کار را برای برخی مدیران روشن می‌کند.

هنگامی که مدیری متوجه نظارت و پایش عملکرد خود باشد و بداند هیچ اقدام ناپسندی از ذره‌بین عدالت و ارزیابی دور نمی‌ماند، مسیر را به درستی طی کرده و پاکدستی پیشه می‌کند.

همچنین روند فسادستیزی در درازمدت، مردم را نیز امیدوار نموده و ضمن ایجاد امنیت پایدار، آنها را به مشارکت‌های اجتماعی بیشتر ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا