خراسان شمالی

تصویب ۲ هزار میلیارد اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی در بودجه سال ۱۴۰۱

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، ظهر امروز استاندار خراسان شمالی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: میزان اعتبارات استان از ردیف های ملی باید مشخص و چگونگی نقش آفرینی مدیریت استان در تقویت و افزایش این اعتبارات بررسی شود.

وی با اعلام تصویب ۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان در بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: در لایحه دولت ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها پیش بینی شده است و در گام نخست دو هزار میلیارد تومان اعتبار این صندوق ها توسط دولت تامین خواهد شد و در ادامه درآمدهای استان حاصل از فروش املاک و… در این صندوق واریز و بخشی از اعتبارات در ایجاد زیرساخت های صنایع تولیدی استان هزینه خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه گاها مستقل شدن به نفع استان نیست، افزود: میزان افزایش اعتبارات استان از محل فروش املاک دستگاه های اجرایی با توجه به نوپا بودن و نداشتن املاک کافی کم خواهد بود.

درختکاری در اراضی با کاربری فضای سبز توسط شهرداری ها، واگذاری زمین در شهرستان جاجرم جهت احداث بازداشتگاه، اجرای پروژه های ملی محرومیت زدایی در بخش بهداشت و راه، ساماندهی فضای اداری و طرح های پژوهشی مصوب فراخوان اولویت های پژوهشی استان از دیگر دستورکارهای این نشست بود که با حداکثر آرا تصویب شد.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا