سمنان

دستور استاندار سمنان برای تأمین سرپناه معتادان متجاهر در ایام سرد سال

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: ساماندهی و اسکان معتادان متجاهر در استان اقدامی ارزشمند است که به‌صورت حداقلی کاهش سرقت و نگرانی خانواده‌ها را در پی داشته است؛ این مهم ضرورت دارد تا همچنان در تمامی شهرهای استان از غرب تا شرق به‌صورت جدی و مستمر، پیگیری و انجام شود.

وی افزود: فرمانداران جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر و با زمان‌بندی مشخص برگزار کنند و اقدامات زیرساختی برای ساماندهی معتادان متجاهر را در دستور کار قرار دهند.

 استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به معتادان متجاهر، می‌تواند پیشبرد امور در این حوزه را تسریع کند که نیاز است به‌صورت ویژه به این مهم توجه شود.

هاشمی ادامه داد: همچنین لازم است تا نهادهای فرهنگی برای پیشگیری از ابتلای جوانان به مواد مخدر، همواره پای کار بوده و اقدامات مناسب فرهنگی را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: توانایی کسب رتبه نخست در حوزه عملکردی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در کشور وجود داشته و امری قابل‌دسترس است که باید با تلاش ویژه و جهادی محقق شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا