Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دستور مدیرعامل دخانیات برای اجرای قانون ایثارگری و تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران - خبرگزاری برگزیده های ایران
اقتصادی

دستور مدیرعامل دخانیات برای اجرای قانون ایثارگری و تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران

اخبار شرکتها؛ محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات با جامعه ایثارگری اعم از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شرکت دخانیات دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست صمیمی ۲ ساعته با بیان اینکه ما باید نگاه نوکری و خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان داشته باشیم، گفت: افتخار می کنم که در خدمت شما هستم. اگر شهدا، رزمندگان و جانبازان نبودند، امروز در اینجا نبودیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به حضور ۳۱۸ خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و رزمنده در شرکت دخانیات اظهار داشت: خوشحال هستم صنعت دخانیات ایران با حضور نورانی ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در عرصه مجاهدت و ایثاگری هم نقش برجسته داشته و در دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی داشته است.

شیخان با بیان اینکه حضور  تعدادی از رزمندگان غیور در این شرکت، که سنوات زیادی را در جنگ بودند، باعث افتخار است، افزود: نعمت آرامش و امنیت که امروز از آن برخورداریم، مدیون همین عزیزان هستیم و اگر دین خود را به آنها خوب ادا نکنیم، نه کار ما برکت پیدا خواهد کرد و نه می توانیم در عرصه تولید و اقتصاد موفق باشیم.

 وی خطاب به جامعه ایثارگری شرکت دخانیات گفت: امیدوارم خادم خوبی برای شما عزیزان باشم و بتوانم نوکری کنم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تصریح کرد: امروز هر مقام و مسئولی بخواهد به قشری از جامعه نگاه خدمت و نوکری داشته باشد، همین نگاه نوکری و خدمت به جامعه ایثارگران است و این بالاترین افتخار است.

شیخان با بیان اینکه شهدا و جانبازان همه وجود خود و حتی جان خود را در راه انقلاب دادند، گفت:  در هر برهه ای شهدای مختلفی تقدیم انقلاب اسلامی شد. شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و این شهیدان مثل ستاره گان درخشان در آسمان کشور نورافشانی می کنند.

شیخان با بیان اینکه نگاه ما به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری باید نگاه حل مسائل باشد، افزود: هر مدیری بخواهد نسبت به حقوق این جامعه خدوم و ایثارگر تبعیض قایل شود و با بی عدالتی رفتار کند و یا رفتار غیر قانونی و فراقانونی داشته باشد، قطعا با وی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری این شرکت که در ابتدای نشست از سوی نمایندگان آنها مطرح شد، گفت: از اینکه عزیزان می گویند مشکلاتی دارند و در سالهای گذشته قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مورد آنها اجرا نشده باعث ناراحتی است و این مساله جای تاسف دارد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: ما در این شرکت ۳۱۸ خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و رزمنده داریم که اگر برای هر کدام از آنها ۱۰ دقیقه وقت بگذاریم و درد دل شان را بشنویم، مشکل شان حل می شود.

شیخان با بیان اینکه باید از ظرفیت این جامعه استفاده کرد، افزود: برای حل مشکلات این عزیزان باید دستور قاطع صادر کرد و نه اینکه برای نامه ها و تقاضاهایشان طوری دستور داده شود که مشکل شان باقی بماند و در چرخه بورکراسی اداری بی نتیجه بماند.

وی با اشاره به مشکلات نیروی انسانی این شرکت و درخواست تعدادی از کارکنان این شرکت برای تبدیل وضعیت استخدامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر باید به سرعت انجام و مشکلات موجود اداری هم باید در ظرف قانون اصلاح شود.

وی استفاده از سنوات خدمتی برای نیروهای دخانیات را مورد اشاره قرار داد و افزود: از مدیران مربوطه می خواهم زمینه استفاده از سنوات خدمتی برای جامعه ایثارگری شرکت دخانیات را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از مدیران مربوطه شرکت خواست تا در یک مدت زمان معین نسبت به تامین خواسته جامعه ایثارگری و حل مشکلات آنها اقدام و راهکارهای مناسبی برای حل مسائل تعیین کنند.

شیخان همچنین به خواسته ایثارگران دخانیات مبنی بر اینکه نماینده ای از طرف آنها مطالبات شان را پیگیری کند، اشاره کرد و گفت: این یک مطالبه به حقی است و باید در ساختار شرکت دخانیات هم به این موضوع توجه شود.

 وی بر انضباط مالی تاکید کرد و اظهار داشت: اگر شرکت دخانیات با انضباط مالی مدیریت و اداره شود، نیروهای آن می توانند بهترین خدمات، رفاه و امتیاز برخوردار باشند.

در ابتدای این جلسه تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت دخانیات برای برگزاری این نشت صمیمی به بیان مشکلات جامعه ایثارگری پرداخته و از مدیرعامل شرکت دخانیات خواستند که برخلاف مدیران قبلی در جهت رفع مشکلات آنها گام های عملی بردارد.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا