اخبار ورزشی

بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی تیم ملی هاکی بانوان

بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اردوی تیم ملی هاکی بانوان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از فدراسیون هاکی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی از اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان که برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا (اسفند ماه، تایلند) آماده می‌شود، بازدید کردند.

در این دیدار که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و ملک احمدی سرمربی تیم ملی هاکی چمنی آقایان انجام شد، سرمربی آمریکایی تیم ملی هاکی، جون کنت‌ول گزارشی از روند این اردوی ۱۰ روزه که با حضور بیش از ۷۰ بازیکن از استان های کشور برگزار شد ارائه کرد. 

سرمربی آمریکایی هاکی به تهران آمد

در انتهای این اردو و پس از انجام تست و آنالیز توسط این سرمربی آمریکایی، ۱۸ بازیکن برتر جهت حضور در اردوهای بعدی تیم ملی انتخاب شدند و مقرر شد تعدادی بازیکن دیگر نیز که امکان حضور در این اردو را نداشتند، در اردوی بعدی به تیم ملحق شوند.

خسروپناه ضمن ابراز رضایت و خرسندی از روحیه تیم و روند برگزاری اردو و خیر مقدم به سرمربی آمریکایی تیم ملی گفت: خوشحالم که می‌بینم سرمربی آمریکایی با دختران هاکی باز به خوبی تمرین می‌کند و امیدواریم که با کمک سرمربی و همت بازیکنان در مسابقات آسیایی و جهانی موفق باشیم. ویژگی اصلی ما ایرانی‌ها این است که وقتی به چیزی علاقمند باشیم و عشق بورزیم، قطعا در آن زمینه موفق خواهیم شد.

وی که کرسی کمیته اخلاق هاکی آسیا را نیز دارد با تاکید بر اهمیت موضوع اخلاق در ورزش گفت: حتما در کنار ورزش حرفه‌ای، اخلاق ورزشی را هم مدنظر داشته باشید و هیچ‌گاه در زمان موفقیت مغرور نشوید و توکل به خدا داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنم صبح‌ها قبل از تمرین آیت الکرسی بخوانید که گره‌گشا و بسیار موثر است.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی در این دیدار نیز ضمن ابراز خرسندی از کیفیت اردو گفت: هاکی بانوان در بخش سالنی در چهار سال اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته که حاصل آن کسب جایگاه پنجمی آسیا در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۲۲ تایلند بود. کنفدراسیون جهانی هاکی برای ارتقای بیشتر تیم ملی بانوان، یکی از برترین مربیان را به ما معرفی کرد که امیدواریم با این سرمربی به هدفمان که تسخیر سکوهای مسابقات آسیایی است برسیم.

رئیس فدراسیون هاکی در ادامه با اشاره به هاکی چمنی بانوان عنوان کرد: هاکی چمنی بانوان ایران حدود یک سال است که فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است که نتیجه آن قرار گرفتن در جایگاه نهم مسابقات آسیایی عمان بود. ما پیش از آن هیچ رنکینگی در آسیا نداشتیم و متاسفانه حضور این سرمربی خارجی در کشورمان بعد از این مسابقات صورت پذیرفت که امیدواریم با حضور این سرمربی در این بخش نیز شاهد رشد و ارتقا باشیم. در بخش هاکی چمنی آقایان نیز که پیشتر در جایگاه ۹۲ جهان بودیم، توانستیم جزو ۶ تیم برتر آسیا قرار بگیریم و در بخش داخل سالن نیز جایگاه سوم جهان را در اختیار داریم.

اسامی بازیکنان انتخاب شده در اردوی تیم ملی براساس نظر سرمربی به شرح زیر است:

۱- منیره کیانفر
۲- فائزه پشتدار
۳- نرجس رضایی فر
۴- دینا عبدالرحیمی
۵- زهرا رشیدیان
۶- مریم حیدری
۷- فائزه عباسی
۸- زهرا رضازاد
۹- یاسمن کمانی
۱۰- ترانه سلیمانی
۱۱- پانیا عباسی
۱۲- ساناز بهرامی
۱۳- المیرا پوپاش
۱۴- الهام دایی
۱۵- زهرا قربانلو
۱۶- نسیم میرزایی
۱۷- زهرا قرائی
۱۸- مینا باقری

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا