فارس

دستگیری ٣ باند کلاهبرداری در فارس

 به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، حشمت سلیمانی گفت: ماموران پلیس در یک ماه گذشته، سه باندکلاهبردار فضای مجازی را شناسایی و ٨ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

وی با بیان این که ۵ نفر از متهمان، با سوءاستفاده از لوگوی صدا و سیما، در شبکه اجتماعی با قربانیان خود تماس می‌گرفتند افزود: این متهمان با ترفند‌های مختلف از قبیل برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما، عتبات عالیات و موارد مشابه، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ۵۰ نفر کلاه برداری کردند.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: دیگر متهم دستگیر شده، فردی حدودا ۴٠ ساله است که با درج آگهی دروغ وام با بهره ۴ درصد در سایت‌های خرید و فروش، ۲ میلیارد تومان از صد قربانی خود درخواست کرده بود که کار‌های اداری دریافت وام را انجام دهد.

وی با بیان این که فردی دیگر در این سایت با عنوان موسسه خیریه، از افراد سوء استفاده می‌کرد افزود: این فرد با شگرد خرید جهیزیه برای نیازمندان، از افراد خیر پول دریافت می‌کرده است.

سلیمانی گفت: ۵۰ نفر از نقاط مختلف کشور از این فرد شکایت کرده اند و این فرد، در مجموع یک میلیارد تومان از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاهبرداری کرده است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا