اصفهان

دستگیری ۱۶ خرده فروش مواد مخدر توسط پلیس اصفهان

دستگیری ۱۶ خرده فروش مواد مخدر توسط پلیس اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: طرح جمع آوری مصرف کنندگان و دستگیری فروشندگان مواد مخدر به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی درنقاط جرم خیز و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان توسط مأموران انتظامی این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتهای جداگانه موفق شدند ۱۶ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۵ کیلو و ۸۳۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح همچنین ۳۸ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان شد: پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا