اخبار ورزشی

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بوکس مشخص شدند

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بوکس مشخص شدند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مجمع سالیانه و انتخابی هیئت رئیسه فدراسیون بوکس، امروز سه‌شنبه به‌ ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و حضور سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس، آرش فرهادیان‌ مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، مهین فرهادی‌زاد‌ نایب رئیس کمیته ملی‌ المپیک و اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار  شد.

در ابتدا، سیدروح‌الله حسینی، گفت: از اول دی ماه که آمدیم فدراسیون بدهی‌ زیادی داشت که آن را برطرف ساختیم و اردوها آغاز شد. سالن شهید همت‌ را بازسازی کردیم‌ و بهینه‌سازی‌ ساختمان فدراسیون نیز انجام شد. مسابقات رده‌های سنی برگزار می‌شود چراکه برای فدراسیون دارای اهمیت زیادی است.

فردا؛ آغاز تمرینات تیم ملی بوکس با حضور ملی‌پوشان ترکیه

 

حسینی در ادامه از‌ حاضرین خواست تا به احترام سردار فشی‌ رئیس‌ هیئت کرمانشاه و بیانی رئیس هیئت گلستان که از جانبازان جنگ تحمیلی هستند به پا‌ خواسته و به تشویق آنان بپردازند.

ارائه گزارش حسابرس، گزارش مالی سال ۱۴۰۱، گزارش بازرس، ارائه و تصویب تقویم ۱۴۰۲ از بخش‌های دیگر مجمع بود.

سپس رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجام شد و ابراهیم موسوی به عنوان نایب رئیس، حسین رحمتی به عنوان کارشناس خبره، گلبو جانپور به عنوان خزانه‌دار و احمد میزایی به عنوان نماینده استان‌ها از اعضای مجمع رای اعتماد گرفتند.

در پایان مجمع  سیدمحمد پولادگر اظهار داشت: خوشحالم بوکس آن بحران که از مدیر قبلی مانده بود را با اتحاد‌، پشت سر گذاشت. حسینی از قهرمانان بوکس بوده و شرایط را می‌داند. از اردوهای تیم‌های ملی خبر دارم و قطعا این برنامه‌های‌ مدون می‌تواند به موفقیت منجر شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا