چهارمحال و بختیاری

دشمنان هنوز این مردم را نشناخته‌اند/ مردم مصمم به ادامه راه شهیدان هستند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهدا در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه حضور این چهار شهید روی دست مردم نشانه است،گفت: مردم با این حرکت می‌گویند این شهدا فدای راه حضرت علی و حضرت زهرا(س) هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرکرد افزود: دشمن فکر می‌کرد با آتش زدن خانه حضرت علی(ع) می‌تواند این چراغ را خاموش کند و این راه را کم‌رهرو کند که باید گفت: هاشا و کلا، همچنین تصور می‌کرد می‌تواند با ترور حاج قاسم و آتش زدن تندیس او می‌تواند این مسیر را مسدود کند که خیالی باطل است.

وی ادامه‌ داد: امروز مردم آمدند تا مثل هزاران بار دیگر این راه را با جدیدت ادامه دهند و اصرار دارند که مسیر شهدا را ادامه دهند، این راه باید بشریت را از ذلت و حقارت آمریکایی‌ها نجات دهد و شر استکبار را بکند.

نکونام با اشاره به اینکه مسیر تشییع امروز راه دیگری بود اما مردم راه را طولانی‌تر کردند، افزود: وظیفه ما همین بود باید می‌آمدیم در این میدان تا به منافقان بزدل و ترسو بگوییم که شما اشتباه می‌کنید و هنوز این مردم را آنگونه که باید، نشناخته‌اید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه این جوانان از شهدا درس‌های زیادی یادگرفتند، گفت: این جوانان منتظرند شهادت و این فیض نصیبشان شود و این شهدا خوشبختند از اینکه این جوانان در آینده به آنان ملحق می‌شوند و از هیچ چیزی خوف و حزن ندارند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا